Til Benny
Fra : Joan D

Dato : 04-08-05 13:23

Hej Benny
Da det ikke er muligt, at besvare din mail, gør jeg det denne måde :

Tak for dit svar.
Ved du, hvor man kan købe denne handske ?

På forhånd tak

mvh
Joan D. Holstebro

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-08-05 15:05

"Joan D" <mullemand@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tak for dit svar.
> Ved du, hvor man kan købe denne handske ?

Hej Joan

Nu er det mange år siden, at jeg sprællede rundt på Moonligt
Ja faktisk skal vi helt tilbage til 1973, så lige hvordan Shopping
mulighederne er dernede nu, er jeg helt ukendt med.
Men mon ikke mange dyrehandlere har dem. Om ikke andet,
så de lidt større har dem nok. Men jeg vil da godt, lige i samme
forbindelse, komme med en lille advarsel mod netop samme
produkt. Hvis du har problemer med statisk elektricitet, så er
det nok ikke lige dig, der skal bruge den. I hvert fald skal du
sørge for at kunne blive afladt efter brugen. Bare så du ved,
hvad det er du går ind til. Det er lidt kedeligt, at kunne sige
med rette, at ens kærlighed slår gnister ...

M.V.H.....Benny..