Den klammeste kendis køter ?
Fra : Bjarne K

Dato : 02-08-05 08:15

I kan nå at stemme endnu

Jeg synes nu ellers de ser søde ud begge to

tsk tsk tsk

Bjarne K.

Fra : x Vuf x

Dato : 02-08-05 11:18

On Tue, 2 Aug 2005 09:15:14 +0200, "Bjarne K" wrote:

>I kan nå at stemme endnu
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=304194

>Jeg synes nu ellers de ser søde ud begge to
>tsk tsk tsk

Ja, sikke noget hø EB har gang i dér!
Og så lige bortset fra, at den hund Tori Spelling
står med, aldrig har været en mops!!!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 drenge + 1 pige og 1 dreng.

Fra : Bjarne K

Dato : 02-08-05 11:32

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote in message
> Ja, sikke noget hø EB har gang i dér!
> Og så lige bortset fra, at den hund Tori Spelling
> står med, aldrig har været en mops!!!
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nu er hundene jo nok heldigvis ret ligeglade, men alligevel er det en
mærkelig holdning at have til ens medskabninger, at nedgøre dem til et
klamt udstoppet æsel der er krympet i vask. (intet ondt ord om æsler
iøvrigt)

Hvis jeg købte EB ville jeg boykotte dem, så nu vil jeg nøjes med at
boykotte deres hjemmeside en måned.
(som om det ragede dem en fjer)

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : x Vuf x

Dato : 02-08-05 23:43

On Tue, 2 Aug 2005 12:32:26 +0200, "Bjarne K" wrote:
> [...]

>at nedgøre dem til et klamt udstoppet æsel der er krympet
>i vask. (intet ondt ord om æsler iøvrigt)

Nu er det jo amerikanerne, der har en underlig indstilling
til levende væsner, men EB hopper med på vognen!
Det er mange år siden, jeg holdt op med at købe EB!

>Hvis jeg købte EB ville jeg boykotte dem, så nu vil jeg nøjes med at
>boykotte deres hjemmeside en måned.
>(som om det ragede dem en fjer)

Ja de er sg* nok ligeglade!

Fra : karsten & Pia

Dato : 02-08-05 11:56

> Ja, sikke noget hø EB har gang i dér!
> Og så lige bortset fra, at den hund Tori Spelling
> står med, aldrig har været en mops!!!
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Hehe, de mangler at tjekke op på deres artikler tror jeg, nej det er nok
fordi det ikke er hendes hund, hendes hund kan ses her:
http://www.blick.ch/showbiz/artikel22556

Og den er en mops, testen var korrekt men billedet er ikke.

MVh Pia

Fra : x Vuf x

Dato : 02-08-05 23:47

On Tue, 2 Aug 2005 12:56:25 +0200, "karsten & Pia" <xx@£.de> wrote:

> [...]
>http://www.blick.ch/showbiz/artikel22556
>Og den er en mops, testen var korrekt men billedet er ikke.

Waaav...50.000 dollars for et smykke, jeg ikke ville hænge ud
som pynt på mit lok**!

Fra : Kito

Dato : 04-08-05 05:54

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, sikke noget hø EB har gang i dér!
> Og så lige bortset fra, at den hund Tori Spelling
> står med, aldrig har været en mops!!!
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Det er sku da klart, nor det er en hvalros unge hun står med.

vh
Poul

Fra : x Vuf x

Dato : 04-08-05 23:02

On Thu, 4 Aug 2005 06:54:27 +0200, "Kito" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Det er sku da klart, nor det er en hvalros unge hun står med.

<Fniiis>...Måtte da lige benytte linket og se, hvad du kiggede på.
Kig én gang til...Det er godt nok en mops. Men den ligner sgu!

Fra : Leyna

Dato : 02-08-05 11:29

On Tue, 2 Aug 2005 09:15:14 +0200, "Bjarne K" <kanfaaes@hvis.ønskes>
wrote:

>I kan nå at stemme endnu
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=304194
>

>Jeg synes nu ellers de ser søde ud begge to

Tjaeh, jeg kan altså heller ikke se noget "klamt" ved dem.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk