Anbefale Campingplads i Italien
Fra : Jan

Dato : 28-08-05 14:04

Hejsa

Vi har snakket meget om, at smide vores telt i bilen næste sommer og kører
ned til Lidoen eller deromkring i Italien.

Men hvilke campingpladser kan anbefales - vi har 2 børn på 5 og 8 år med og
skal man reservere plads når man kommer med eget telt - ja det er første
gang vi skal prøve sådan noget teltferie og er derfor totalt uerfarene.

Kan man på sin teltplads få lys og vand evt. ved pladsen osv...

Alle gode råd og links modtages med kyshånd

Jan

PS: Jeg ved godt jeg også har sendt denne til gruppen - dk.fritid.rejse -
men det er fordi jeg ikke helt kunne finde ud af hvor den hørte til - så æd
mig ikke af den grund.

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 28-08-05 17:05

Jan skrev:
> [...]
>
> Kan man på sin teltplads få lys og vand evt. ved pladsen osv...
>
> Alle gode råd og links modtages med kyshånd

Vi var på Marina di Venezia http://www.marinadivenezia.it/ i år, som en
del andre herfra, og lå også i telt.
Der er strøm og vand til alle pladser, mange danske legekammerater og
masser af aktiviteter, hvis man gider, og en 1.klasses strand.

De bedste/mest centrale pladser er kun til reservation, hvis man kommer
uden havner man i yderområderne og fra midt i juli og resten af
skoleferien kan det knibe med pladserne.

Jeg ville helt klart reservere, men det er et mentalitetsspørgsmål.

Keld