A-mål på Hobby 535
Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 23-08-05 16:05

Hejsa.

Er der nogen der ved hvad A-mål en Hobby 535 har.

Mvh.
Martin

Fra : Allan Hansen

Dato : 23-08-05 16:25

>"Skafte Jørgensen" <msj67@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Er der nogen der ved hvad A-mål en Hobby 535 har.

Det er ca 935, men vi skal have flere oplysninger om Årgang osv.

Eller skulle du kigge på

http://www.isabella.net/dk/service/godbidder/gamlegodbidder/a-mal.html

MVH.

Allan

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 23-08-05 17:04

Hej...

Okay... Det er en Hobby 535 Excellent, årgang 96...

Jeg er lige lidt nysgerrig, når du skriver vi....? Hvem er det så?

Mvh.
Martin

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-08-05 18:25

Skafte Jørgensen wrote:
> Hej...
>
> Okay... Det er en Hobby 535 Excellent, årgang 96...

Hej Martin

Ifølge Isabella er det a-mål 975
http://baser.isabella.net/dk/action.lasso?-database=1985-2004.fp5&-layout=
Form%20View&-response=%2fdk%2fresultater.html&-op=bw&Fabrikat=hobby&-op=bw
&Argang=1996&-skipRecords=30&-maxRecords=10&-search

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-08-05 09:36

> Hej...
>
> Okay... Det er en Hobby 535 Excellent, årgang 96...
>
> Jeg er lige lidt nysgerrig, når du skriver vi....? Hvem er det så?

Dem der læser med.

Er årgangen ikke med i Isabella´s oversigt er der måske en af os der har en
magen til - eller har haft - der kender målet...

--
Per, Esbjerg

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 24-08-05 16:15

> [...]
>
> Er årgangen ikke med i Isabella´s oversigt er der måske en af os der har
> en magen til - eller har haft - der kender målet...

Hejsa.

Nej, jeg kan ikke slå den op på Isabellas hjemmeside....

Jeg kunne jo selvfølgelig gå ud og måle den, men det ville jo være noget
skidt at måle forkert og så købe et evt. solsejl der var for lille, eller
for stort.

......Så hvis nogen her i gruppen kendte det rigtige mål ville det da være
dejligt.

Mvh.
Martin

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 24-08-05 18:43

> [...]
> for stort.
>
> .....Så hvis nogen her i gruppen kendte det rigtige mål ville det da være

Gå ind på Isabellas hjemmeside og find kontakt-oplysningerne - og skriv til
Isabella og bed dem om at oplyse A-mål.

De er nogle rigtig flinker mennesker derovre - og det er din lokale
campingforhandler også. Han har garanteret også målet stående i sin
Isabella-håndbog.

/Flemming U

Fra : Jens

Dato : 24-08-05 20:33

> [...]
> for stort.
>
> .....Så hvis nogen her i gruppen kendte det rigtige mål ville det da være

I.flg Isabella's database:

Hobby Elegance 535 årg 1996 A-mål = 975

Det var da ikke så svært!

Mvh

Jens

PS: "Vi" er her altid for at hjælpe hvor vi kan

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 24-08-05 22:52

> [...]
>
> Mvh
>
> Jens
>
> PS: "Vi" er her altid for at hjælpe hvor vi kan

Hej alle sammen.

Hvor det dejligt at kende sådan nogen som jer...

Tusind tak for hjælpen.

Mvh.
Martin