Er det muligt?
Fra : Sten Bo

Dato : 16-08-05 12:56

Hej Gr.

Der var engang en campist i gr. der bragte en bødeliste for trafikforseelser
i Tyskland. Er den ved hånden endnu - (jeg kan ikke tysk

Her er et klip fra
http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?forumpostGuid=75298

en ven med CC, i sydtyskland sommer.. a.madsen 16.8.2005 | 13:11

en ven med CC, i sydtyskland sommeren 2005, 138km/t, samt overhaling i
forbudt zone, 1500euro fatiggere...efter hjemkomst modtog brev fra Deutsches
Verkehrs Ministerium med koerselsforbud i tyskland i 30 dage..

Fra : Allan Hansen

Dato : 16-08-05 17:23

> [...]
> forbudt zone, 1500euro fatiggere...efter hjemkomst modtog brev fra
> Deutsches Verkehrs Ministerium med koerselsforbud i tyskland i 30 dage..

Måske dette link du tænker på.

http://www.service.kabrasa.de/katalog.htm#oben

Lyder som værende lidt rigeligt, men jeg kan ikke udtale mig om sagen da jeg
ikke har læst bødeforlægget, måske er der flere ting med om der op stod fare
ved overhalingen ect.

Er du medlem af 3F så prøv om de kan hjælpe de har (haft) en advokat i
Flensborg der taler dansk

Mvh AJH
Om jeg kørte forstærkt?
Nææ, jeg kunne stadig gi' gas.

Fra : Sten Bo

Dato : 16-08-05 19:29

"Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

,

> [...]
> stod fare ved overhalingen ect.
>
> Er du medlem af 3F så prøv om de kan hjælpe de har (haft) en advokat i

Tak for Linket - Det er nu ikke mig heldigvis, men jeg studsede over
beløbet.

Hvis man laver noget rigtig tosset tar de vel kortet på stedet?

Jeg er en gang taget uden pas da vi skulle hjem efter at ha hentet øl. Fik
lov at køre videre -og fik 6 mdr. senere en bøde på 400 kr. Og så har jeg
betalt 2 parkeringsbøder. Det er såment det hele.

Hilsen
--
Tror de på tankeoverføring?
-Absolut - hvor meget drejer det sig om?