Register over typegodkendelser?
Fra : Sten Bo

Dato : 12-08-05 08:02

Hej Gr.

Jeg mener at ha set et link til typegodkendelser og beskrivelser - men fik
ikke gemt det.
Er der andre der så det?

Man kan selvfølgelig ikke bare printe et eller andet ud - idet der skal være
stempel og underskrift på formularen man evt. kan få fra
producent/importør - men det kunne da være nyttigt at kunne kikke i
databasen.

Er det noget sludder?

Hilsen
--
Det er bedre at vide alt om ingenting
end ingenting om alt.

Fra : Campingstuff

Dato : 12-08-05 11:58

Hej
Det kan du her
http://www.fstyr.dk/sw22275.asp
vh
hans Jørgen

Fra : J S L

Dato : 12-08-05 13:34

"Campingstuff" <hjh@campingstuff.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Det kan du her
> http://www.fstyr.dk/sw22275.asp
> vh
> hans Jørgen

Hej!

Listen er ikke fuldendt, da der er mange modeller og årg. der ikke er
beskrevet. For mit vedk. kan jeg oplyse at min Volvo 245 Stc. 2,3 Gli
årg.
93 må trække 1600kg ifølge Volvo's egen typegodkendelse. Så ring til det
bilmærke du kører i og få en opdateret typegodkendelsesliste.

Mvh
JSL

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 23-08-05 16:01

Hejsa.

Har i dag været til syn med min bil, for at få vejet den om til det der står
på typegodkendelsen...

Det eneste jeg havde med var en udskrift direkte fra færdselsstyrelsens
hjemmeside, over min egen bil.

Enkelt og smertefrit og ingen spørgsmål i synshallen.

SÅDAN!

Tak til gryppen!

Mvh.
Martin

Fra : J S L

Dato : 24-08-05 10:09

"Skafte Jørgensen" <msj67@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Har i dag været til syn med min bil, for at få vejet den om til det der
> står på typegodkendelsen...

Hej!

Tillykke.....yeps det er ganske smertefrit... :C)

Da det er et reg. syn du har været til skal du som alle vi andre til syn
hvert 2 år. gældende fra dit nye synstidspunkt. Uanset om bilens første
syn
var et lige årstal.

Så jeg venter lige med at reg. min op til 1600kg til næste syn.....som er
om et halvt år.........man er vel en smule nærrig. Tænk på alt det gode
rødvin man kan få for det et reg.syn koster.. :C))

Mvh
JSL

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 24-08-05 16:05

Hejsa...

Ja en god rødvin er ikke af vejen, specielt ikke når den nydes i et fortelt
imens bøfferne ligger på grillen...
..... Og når nu rødvinen er "gratis", så er det rigtigt godt...

Nej de 400,- et syn kostede, er billigt set i forhold til en anden bil der
måtte trække min nye CV...
....Så jeg klager ikke.