Betaling af reg.afgift
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-09-05 20:39

Hejsa

Er det rigtigt forstået at jeg ikke kan betale min afgift her i Kolding,
men skal til Vejle efter det?

Nogen som kan be/afkræfte dette?

Det drejer sig om en forhåndsvurdering.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 21:09

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er det rigtigt forstået at jeg ikke kan betale min afgift her i Kolding,
> [...]

Har de ikke en Told&Skat i Kolding?
Det plejer da at være dem som skal have det astronomiske beløb for at lave
ingenting

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 07-09-05 07:17

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er det rigtigt forstået at jeg ikke kan betale min afgift her i Kolding,
> men skal til Vejle efter det?

Det er korrekt at du skal til Vejle efter det.

Politistationen i Vejle ligger ikke så langt derfra, så kan du jo passende
svinge forbi efterfølgende og afhente et sæt plader.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-09-05 19:47

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in

> Det er korrekt at du skal til Vejle efter det.

Og det var jeg så :)