Q: Primera (P10) vacuum fejl !
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 03-09-05 23:40

Hej NG...

Omdr falder ikke (3500omdr igennem byen i 4 = 130km med fruen bag rattet
(hvilket cenario) og spjældstyringen i kabinen funker heller ikke ???,
bremser virker fint.
Vacuum fejl ville jeg tro...
Nogen der ved hvor jeg skal starte med at lede ? eller skal jeg bare starte
fra en ende af.. slanger, modulator og hvad der ellers nu kan tænkes....

Den er lige landet i min indkørsel og jeg gider ikke kikke i motorrummet kl
0015 mørk nat. men det er jo let hvis der er "vacuum-lyde" time must
show...

Leon

Fra : Sorensen

Dato : 04-09-05 10:04

Defekt generator sandsynligvis, da den styrer chokerfunktionen og den slår
ikke fra, pga for lav ladespænding.

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 04-09-05 11:54

Nope...

Danser, beder & takker til samtlige bil-guder....

Fruen landede kl 0005... "reager ikke på varme justeringer og motoren kører
med 2500omdr"

Jo tak...... vacuum fejlede ikke noget.
Ingen vand = ingen varme
Ingen vand = ingen temp udslag
Ingen temp udslag = motor tror den er kold - choker ON

"jamen der var udslag da jeg stillede den i indkørslen"

Nederste spændebånd var sprunget og slangen skudt af.

Nu jeg jeg kører en lang tur og se om den bruger vand, den røger, så det
tegner godt.

-Leon