Hvordan koder jeg dette?
Fra : moso97ad

Dato : 08-09-05 20:30

Hej NG,

Hvordan laver jeg dette på en hjemmeside? Har fire billeder på en linie.
Ovenover billederne er der en ramme, hvor billederne skal vises i. MEN
hvilket af billederne der vises afgøres af, om man holder musen over det ene
eller det andet billede.

Er der nogen der har et eksempel på dette, eller ved hvordan jeg laver det?

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-09-05 20:39

moso97ad wrote:

> [...]
> vises i. MEN hvilket af billederne der vises afgøres af, om man
> holder musen over det ene eller det andet billede.

Kan du bruge noget her: <http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp>?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : moso97ad

Dato : 10-09-05 01:57

> Kan du bruge noget her: <http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp>?

Du er dagens mand i skysovs. Tak for hjælpen!

Mvh.
Morten