Ang. login
Fra : Laila Eskildsen

Dato : 08-09-05 22:02

Hej igen

Kan man ha et login på en html side og hvis man kan hvordan ??

Laila

http://home20.inet.tele.dk/sweetie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-09-05 23:05

slet 5C8CK skrev:

>Kan man ha et login på en html side og hvis man kan hvordan ??

>http://home20.inet.tele.dk/sweetie

Ikke noget optimalt, hvis det skal ligge på en home-server, da
det kræver enten Frontpage Extensions eller noget serverside som
php eller asp og det er ikke understøttet på en home-server.

Er det ikke superhemmeligheder, så kan en javascript eller java
løsning bruges.

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp
--
Knud

Fra : Laila Eskildsen

Dato : 09-09-05 10:57

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

> [...]
>Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
>Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

Det skal lige siges at det hele skal dog laves på www.mom2twins.dk
men det er ikke lige min stærke side med php, for ellers havde det
været ok....!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-05 11:47

slet 49B0W skrev:

>Det skal lige siges at det hele skal dog laves på www.mom2twins.dk
>men det er ikke lige min stærke side med php, for ellers havde det
>været ok....!!

Prøv at kig på den side, jeg sendte et link til og har du brug
for hjælp til det, så er du meget bedre hjulpet i
--
Knud