Billogo
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 19:05

Jeg har købt en tidligere firmabil som har et firmalogo/tekst på dørene. Hvordan
får jeg det af?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.62.135.26)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-08-05 20:15

<Martin> skrev

> Jeg har købt en tidligere firmabil som har et firmalogo/tekst på dørene.
Hvordan
> får jeg det af?

Jeg har fjernet mange former for film, med MODERATE mængder varme fra en
varmluftpistol.

Gerne en af dem med trinløs temperaturregulering.

Filmen løsnes i et hjørne med en lang negl, og trækkes af, imens der varmes
på den del af filmen der sadig hænger ved.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 21:01

Mange tak for oplysningen. Det vil jeg så prøve

Mvh
Martin

"Re: Billogo"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-08-05 21:21

Martin skriver:

> Mange tak for oplysningen. Det vil jeg så prøve

Så er der kun logo tilbage i "negativ" da lakken er frisk under logoet
og slidt udenomkring.

En polering vil nok gøre underværker.....

Klaus
--
News.sonofon.dk er nu nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,