OT - Modelfly.
Fra : BJ

Dato : 29-08-05 22:05

Sorry - OT.

Jeg håber på tilgivelse, men skift til SAT1 nuuuu.

Det er for alle legebørn.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-08-05 19:48

> Sorry - OT.
>
> Jeg håber på tilgivelse, men skift til SAT1 nuuuu.
>
> Det er for alle legebørn.

Har først set din posting nu, hvad var der?

--
mvh Uffe (MEGET stort legebarn)
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 30-08-05 20:23

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har først set din posting nu, hvad var der?

En lille ½ time med fine modeller (og styrt) fra Europas største
modelflyvestævne i Frankrig.

Sidste indslag var omkring en "gal" østriger som samlede på modelfly.

Jeg mener at huske det han viste frem også i luften, vejede op imod 700 kg.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 20:27

> [...]
> modelflyvestævne i Frankrig.
>
> Sidste indslag var omkring en "gal" østriger som samlede på modelfly.

hehe, vi har da også en her i dk som har 75 modelfly, +skibe +biler +tanks
og sikkert en del andet ))

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 30-08-05 20:34

KLIP

> hehe, vi har da også en her i dk som har 75 modelfly, +skibe +biler +tanks
> og sikkert en del andet ))

Den største forskel er vel nok, ham her brugte millioner af skejser på det
samt stillede op med et lastvognstog ombygget til at huse sine modeller til
showet.

Det store "stunt" var da han startede elevatoren inde i lastvognen og kørte
fra "stuen" til "første sal".

Jeg har aldrig i mit livs skabte dage set noget lignende.

Frisk fyr..!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 30-08-05 21:14

KLIP .....

> og sikkert en del andet ))

Jeg har jo ikke været med så mange år som du, men denne her kan godt
imponere mig som nybegynder....;)

http://www.michel-concorde.com/images/fin021a.jpg

Desuden kan den "Røde Barons" Fokker Drei-decker også, specielt når den er i
forholdet 1:1,5....;-/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 21:24

> KLIP .....

> Jeg har jo ikke været med så mange år som du, men denne her kan godt
> imponere mig som nybegynder....;)
>
> http://www.michel-concorde.com/images/fin021a.jpg

Jep jeg har set billeder hvor den står ved siden af den rigtige 747 og skam
også en avi film med modellen.....puha der skal en stor pengepung til at
betale alle de turbiner.

> Desuden kan den "Røde Barons" Fokker Drei-decker også, specielt når den er
> i forholdet 1:1,5....;-/

jow

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 30-08-05 21:30

KLIP

> Jep jeg har set billeder hvor den står ved siden af den rigtige 747 og
> skam også en avi film med modellen.....puha der skal en stor pengepung til
> at betale alle de turbiner.

Du kan jo starte med at spare op til de 41 servoer.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-08-05 22:14

> Jeg har jo ikke været med så mange år som du, men denne her kan godt
> imponere mig som nybegynder....;)
>
> http://www.michel-concorde.com/images/fin021a.jpg

Manden er binde gal.
Hvor må han hygge sig med sin hobby

> Desuden kan den "Røde Barons" Fokker Drei-decker også, specielt når den er
> i forholdet 1:1,5....;-/

Det er godt nok 'kun' en båd, men alligevel
http://perso.wanadoo.fr/bernard.joannes/francois_zanella_s_boat.htm

og ellers kunne jeg godt tænke mig at se en fuldt funktionsdygtig model af
denne:
http://members.roadfly.org/Agent7/Octopus.pps

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-08-05 22:28

> http://members.roadfly.org/Agent7/Octopus.pps

Øv, link virker ikke.
Det bedste jeg kan komme op med lige nu er dette:
http://www.techmati.com/yachts/Octopus/index.htm

Men det viser desværre ikke hvad båden kan med hækken.
Eller u-båden der er ombord,
eller vandscooterene,
eller boblebadet ved badebroen
eller ...............
eller ...............

Nu ærgrer jeg mig over, at jeg ikke fik DL billedserien da jeg kunne

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-08-05 08:47

BJ skrev:

> Jeg har jo ikke været med så mange år som du, men denne her kan godt
> imponere mig som nybegynder....;)
>
> http://www.michel-concorde.com/images/fin021a.jpg

Hvor vildt!
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : BJ

Dato : 31-08-05 08:55

KLIP

> Hvor vildt!

Så blegner de danske forhold alligevel en kende..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-08-05 09:26

BJ skrev:

> Så blegner de danske forhold alligevel en kende..

Hæ hæ

(har snart fødselsdag, så det ku være man sku ta sig en snak med konen )

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-08-05 10:33

BJ wrote:
> Så blegner de danske forhold alligevel en kende..

Men når I så kommer
hertil<http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=67&content=12942&cf=67>
begynder det at ligne noget.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : John Sahl

Dato : 31-08-05 11:33

Finn Guldmann wrote:
> Men når I så kommer
> hertil<http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=67&content=12942&cf=67>
> begynder det at ligne noget.

Han har jo sygt meget styr på den helikopter der!

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-08-05 20:27

> Men når I så kommer
> hertil<http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=67&content=12942&cf=67>
> begynder det at ligne noget.

Der er kun ét ord der dækker:

Humlebi!

Den kan jo ikke flyve, men gør det alligevel da den ikke ved bedre.
Manden der kan ikke flyve på den måde, det kan ikke lade sig gøre.
Men han ved jo heller ikke bedre, så han gør det bare

Det er pokkers flot flyvning med den der helikopeter!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-08-05 20:32

> [...]
> Men han ved jo heller ikke bedre, så han gør det bare
>
> Det er pokkers flot flyvning med den der helikopeter!

Det ser jo næsten ud til at det er løgn.... hvis man bare ved lidt om hvor
svær det er at flyve sådan et kræ :)
kan hastigheden være skruet op på filmen ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Peter Weis

Dato : 31-08-05 20:41

Uffe Bærentsen wrote:

> Humlebi!
>
> Den kan jo ikke flyve, men gør det alligevel da den ikke ved bedre.

Urban legend

mvh
Peter

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-08-05 21:18

Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> Men han ved jo heller ikke bedre, så han gør det bare
>
> Det er pokkers flot flyvning med den der helikopeter!

Ja, og specielt der hvor han flyver den på hovedet. Der hvor han skifter
mellem det ene og det andet skal han ikke være i tvivl om hvad han skal.

Dem her hører heller ikke til de helt almindelige.
http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=67&content=12774
http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=67&content=12949
http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=63&page=3&content=12539

Fra : Jan Dennis Blach Han~

Dato : 08-09-05 12:57

Finn Guldmann wrote:

> [...]
> mellem det ene og det andet skal han ikke være i tvivl om hvad han skal.
>

> Dem her hører heller ikke til de helt almindelige.

hvis i godt kan lidt speedbåden...har jeg fundet et link til siden

http://www.missmayflower.com/

hilsen jan blach

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-08-05 21:44

> En lille ½ time med fine modeller (og styrt) fra Europas største
> modelflyvestævne i Frankrig.

Ville gerne have set det, men sådan er der jo så meget

> Sidste indslag var omkring en "gal" østriger som samlede på modelfly.

1 - 2 mange, nå-nej, det var vist en mega samling.

> Jeg mener at huske det han viste frem også i luften, vejede op imod 700
> kg.

AV!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 30-08-05 21:49

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> AV!

På et tidspunkt stod han og snakkede med sin mekanikker omkring et stempel
til en rækkemotor.

De brændte stort set 1 ved hver start. Det kostede en bagatel af 1.700 euro.

Desuden fløj han ikke selv med den store, han lod flyve .... af den
regerende verdensmester i kunstflyvning for ....... stormodeller..

Mageløst, mageløst..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian

Dato : 30-08-05 22:27

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> Sorry - OT.
>
> Jeg håber på tilgivelse, men skift til SAT1 nuuuu.
>
> Det er for alle legebørn.
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~