Så har de skide Yankier ødelagt en pæn bil~
Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-05 11:43

Så er de officielle billeder af den faceliftede Saab 9-5 her:
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2859

Forfærdelig! Er min personlige mening.

Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt klat
hentet hod Audi.

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 29-08-05 11:49

> [...]
> klat hentet hod Audi.

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Hej

Forenden kan jeg kun give dig ret i - dog har BMW haft mere held med
designet

Bagenden kan jeg dog ikke se noget Audi i - men nu er jeg heller ikke den
store
"Audi-mand" - udover at jeg har bemærket at den nye Audi A6 sedan har en
kanon flot bagende !!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 11:54

> Så er de officielle billeder af den faceliftede Saab 9-5 her:

http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2859

> Forfærdelig! Er min personlige mening.

prøv lige at pudse dine briller

Det er da den pæneste saab nogensinde !!!!
Måske fordi den ligner en bimmer ))))

Mvh
Morten

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 29-08-05 11:59

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> prøv lige at pudse dine briller
>
> Det er da den pæneste saab nogensinde !!!!

Nu er der jo forskel fra "særpræget" til "pæn" - og jeg ved godt at
et design kan gå fra særpræget til pænt efter nogen tilvænning
(som tidligere nævnt med BMW 5 & 7) - jeg tror dog bare
ikke at det vil ske med denne Saab

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : anders

Dato : 29-08-05 13:48

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in message

> [...]
>
> prøv lige at pudse dine briller
>
> Det er da den pæneste saab nogensinde !!!!

Jeg syntes faktisk også den er ganske pæn.
Hvis ikke SAAB var så dyrt ville jeg godt kunne lokkes af især stationcar.

Anders

Fra : Steen F.

Dato : 29-08-05 13:46

Henrik B. wrote:
> Forfærdelig! Er min personlige mening.

Jeg synes den er feeeeeeee....
Den ser sgu da ud af lidt. Ikke noget ynk der.

/Steen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-08-05 14:24

Henrik B. wrote:
> Så er de officielle billeder af den faceliftede Saab 9-5 her:
> http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2859
>
> Forfærdelig! Er min personlige mening.

Ja, jeg kan sgu heller ikke lide den... :-|

Fra : Per Riber

Dato : 29-08-05 15:53

Mon, 29 Aug 2005 15:24:00 +0200 skrev "Morten Fruergaard"
<mit fornavn @ mit efternavn . com>:

>Ja, jeg kan sgu heller ikke lide den... :-|

Jer er ikke enig. Den er anderledes, men jeg kunne sagtens
vænne mig til dens udseende. Jeg synes faktisk, den er
rigtig flot af en Saab at være

--
mvh Per Riber
Mercedes 300 D aut. 1987

Fra : Basil

Dato : 29-08-05 16:04

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Forfærdelig! Er min personlige mening.
>
> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt

Det er jo bare en SÅB, så det går nok.
Det er godt nok sjældent jeg ser sådan en, så jeg kan sikkert sagtens sove
roligt
Kai

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 16:13

KLIP

> Forfærdelig! Er min personlige mening.
>
> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt
> klat hentet hod Audi.

Tjaaeee .... så er der efter min mening kun ét at gøre......)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-05 17:08

> Tjaaeee .... så er der efter min mening kun ét at gøre......)

Venter spændt på fortsættelsen.

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 17:16

KLIP

> Venter spændt på fortsættelsen.

Det kan jeg skisme godt forstå, men jeg kan ikke bage mere 'jun' på den
'dej'..))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-05 17:23

> Det kan jeg skisme godt forstå, men jeg kan ikke bage mere 'jun' på den
> 'dej'..))

*ROFL* Tjah, humor har du sgu endnu. Men er du nu "sikker"??

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 17:26

KLIP

> *ROFL* Tjah, humor har du sgu endnu. Men er du nu "sikker"??

Én ka' jo aldrig vi'..

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Hyundai - Fordi livet er for kort til dyre biler!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-05 17:39

> Hyundai - Fordi livet er for kort til dyre biler!

Saab - Fordi livet er for kort til kedelige biler!

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 17:44

KLIP

> Saab - Fordi livet er for kort til kedelige biler!

Hyundai - Fordi livet handler om andet end biler!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 18:33

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in news:43133b25$0$163
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hyundai - Fordi livet handler om andet end biler!

Saab - Fordi livet når alt kommer til stykket alligevel handler om biler!
:)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:36

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Saab - Fordi livet når alt kommer til stykket alligevel handler om biler!
> :)

Hyundai - Fordi den ikke er bygget af reservedele fra et tysk/amerikansk
overskudslager!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 18:47

> Hyundai - Fordi den ikke er bygget af reservedele fra et
> tysk/amerikansk overskudslager!

Saab - Fordi det er helheden det kommer an på!

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:53

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Saab - Fordi det er helheden det kommer an på!

Hyundai - Fordi det er helheden!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:56

> "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hyundai - Fordi det er helheden!

Hmmm har prøvet at gentage sætningen nogen gange, men synes ligesom ikke det
lyder rigtigt......Hyundia fordi man vil spare penge, vil nok være sigende

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 19:26

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in news:43134b4f$0$158
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hyundai - Fordi det er helheden!

Jeg giver op :))

Tak for kampen! hehe

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 20:11

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg giver op :))
>
> Tak for kampen! hehe

I lige måde..

PS: Mon vi kan regne med at få royalty for evt. anvendelige statements..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 20:21

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in news:43135dbf$0$168
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> I lige måde..

:)

> PS: Mon vi kan regne med at få royalty for evt. anvendelige statements..?

Jeg synes vi skal være på vagt over for det! :)

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:43

> Hyundai - Fordi livet er for kort til dyre biler!

Går det skidt med omsætningen i firmaet?

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-08-05 18:43

Tom skriver:

> Går det skidt med omsætningen i firmaet?

ROFL...

Klaus
--
News.sonofon.dk er nu nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:50

KLIP

> ROFL...

Den er jeg helt med på..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:46

KLIP

> Går det skidt med omsætningen i firmaet?

Jeg klager ikke.

Mit største problem er mangel på tid.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:50

> KLIP

> Jeg klager ikke.
>
> Mit største problem er mangel på tid.

Så ansæt nogle til at aflaste

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:54

KLIP

> Så ansæt nogle til at aflaste

Aldrig i livet, de vil ikke køre i Hyundai og så har jeg ikke råd til villa,
Volvo og skibshund..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:57

> KLIP

> Aldrig i livet, de vil ikke køre i Hyundai og så har jeg ikke råd til
> villa, Volvo og skibshund..

LOL

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-08-05 16:51

On Mon, 29 Aug 2005 12:43:20 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Forfærdelig! Er min personlige mening.
>
>Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt klat

For at forhindre mig selv i at drage forhastede konklusioner, og for
at give dig en retfærdig bedømmelse måtte jeg lige i køkkenet.

To kopper stærk kaffe blev brygget, og to ostemadder med "gamle Ole's
oldefar" iført løgringe og sky, blev produceret - og indtaget

Derefter gik jeg helt rolig og støt som en klippe ind til Puteren, og
iagttog automobilet i en længere periode.

Dommen er klar!

Det er en flot bil, uanset hvor de har stjålet den henne. )

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-05 17:10

> [...]
>
> To kopper stærk kaffe blev brygget, og to ostemadder med "gamle Ole's
> oldefar" iført løgringe og sky, blev produceret - og indtaget

*LOL*

> Derefter gik jeg helt rolig og støt som en klippe ind til Puteren, og
> iagttog automobilet i en længere periode.
>
> Dommen er klar!
>
> Det er en flot bil, uanset hvor de har stjålet den henne. )

Men den skal død-og-pine snaskes ind i GM-detaljer, således at den kommer
til at ligne et kryds mellem en Subaru, en Cadillac og en Opel m.m. I stedet
for for fa***n at bibeholde et Saab-egent design. Selv vingen i grillen har
de sgu fjernet. Havde der været et Caddy-logo på hjelmen, havde ingen gættet
at det var en Saab (forfra).

Fra : ChipMIK

Dato : 29-08-05 17:51

Henrik B. wrote:
> [...]
> de sgu fjernet. Havde der været et Caddy-logo på hjelmen, havde ingen gættet

Det ER jo en Opel Henrik HEHE

ChipMIK

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-08-05 13:52

> [...]
> To kopper stærk kaffe blev brygget, og to ostemadder med "gamle Ole's
> oldefar" iført løgringe og sky, blev produceret - og indtaget

*ROFL*

.....og nu har jeg sgu helt lyst til to tilsvarende madder - er det nogle,
der kan sendes pr mail..?

/Jan W Nielsen

Fra : ChipMIK

Dato : 29-08-05 17:50

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Forfærdelig! Er min personlige mening.
>
> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt klat

Det er da LIGE før det ligner en bil ROFLMAO

ChipMIK

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:17

> Så er de officielle billeder af den faceliftede Saab 9-5 her:
> http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2859
>
> Forfærdelig! Er min personlige mening.

Tag en t...kiks. Jeg synes den er ret pæn.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:33

KLIP

> Tag en t...kiks. Jeg synes den er ret pæn.

Den ligner jo også en tyssker..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-08-05 18:29

"Henrik B." skriver:

> Forfærdelig! Er min personlige mening.

Kedelig er min

> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien,

Måske

> og bagenden er helt klat hentet hod Audi.

Nej, bageden ligner en gang glas der absolut ikke er fra Audi - nærmere
Renault.

Klaus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 18:32

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in

> Så er de officielle billeder af den faceliftede Saab 9-5 her:
> http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=
> 2859

WOW

Ja godt nok er vi ikke her enige Henrik, men personligt synes jeg den er
FED!

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:41

> [...]
>
> Forfærdelig! Er min personlige mening.
>
> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt

Jeps og instrumentpanelet ser stadig herrens ud

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-08-05 13:50

> Forfærdelig! Er min personlige mening.
> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt
> klat hentet hod Audi.

Ganske nydelig - og ærlig talt mener jeg, at både Audi og BMW har haft
betydeligt bedre designs end Saab i rigtig mange år - så på den led er der
kun tale om fremskridt.

Hvis man skal være ked af noget, må det være dét, at man nu ikke længere har
en "særling" i klassen, som man i gamle dage også havde Citroën.

Alt andet lige er det da meget rart med de anderledes bil i gadebilledet.

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-08-05 17:04

> [...]
>
> Forfærdelig! Er min personlige mening.
>
> Fronten har man stjålet "udtryk" fra BMW 5-serien, og bagenden er helt

Puha... savner ligefrem min gamle 9-5'er når jeg ser dette.

-M
2005 BMW 325i E90

Fra : Henrik B.

Dato : 31-08-05 11:28

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Puha... savner ligefrem min gamle 9-5'er når jeg ser dette.

De har det med at "gro på én".