Focus diesel fra 2003 - hvilke
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 26-08-05 20:17

Et familiemedlem overvejer at sælge sin Focus st. car fra 2003 - det er en
diesel. Jeg har læst tilbage i gruppen og set at kommentarerne omkring
kvaliteten og km/L økonomien afhænger af hvilken model motoren er - jeg
mener bl.a. at der var en model som var bygget af Ford og PSA og så en
model som var bygget kun af PSA (måske har jeg misforstået noget her).

Endvidere kan jeg se i manualen til min nuværende Focus 1.6 fra 2003 at 1.8
TDCi motoren findes både med 100 hk og 115 hk, men måske ikke i DK. Det er
jo til at blive ganske grundigt forvirret af

Er der nogen der kan bidrage med en opsummering af hvad der er godt og hvad
der er skidt af dieselmotorerne i Focus fra omkring 2003?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: news at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-08-05 09:15

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote in

> Er der nogen der kan bidrage med en opsummering af hvad der er godt og
> hvad der er skidt af dieselmotorerne i Focus fra omkring 2003?

Jeg svarer selv med en liste over de forskellige modeller og hvem der har
produceret dem -> http://www.dinside.no/php/art.php?id=103947