Lydstyrke i Nokia 7110 DÅRLIG
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 06-06-01 13:06

Hej NG!

Jeg har en Nokia 7110, som jeg er godt tilfreds med... -Bortset fra at jeg
har meget svært ved at høre hvad der bliver sagt til mig (!)

Jeg kan huske at der er nogle koder for diverse HRF, bla bla tingeltangel
man kan slå til og fra, og jeg kan også huske, at jeg legede med koderne til
det... Men jeg synes ikke de virkede... Det var noget med *#3700# eller
noget i den stil... Der skete INTET da jeg trykkede dem ind, så jeg regnede
ikke med at de virkede... -Men gjorde de det???

HVORDAN KAN MAN SIKRE SIG, AT DEN BEDSTE LYDKVALITET ER SLÅET TIL???
OG HVIS DEN IKKE ER, HVORDAN BLIVER DEN DET SÅ??
-På en Nokia 7110 altså...

Venlig hilsen
Lasse

_/) Lasse Rønlev (\_

Email: r@pc.dk

Kresten Koldsvej 54
8230 Åbyhøj

Tlf.: 86 25 83 74
Mob.: 40 61 06 33

ICQ: 48 93 77 85

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-06-01 19:26

"Lasse Rønlev" skrev i en meddelelse

> Jeg har en Nokia 7110, som jeg er godt tilfreds med... -Bortset fra at jeg
> har meget svært ved at høre hvad der bliver sagt til mig

Er du medlem at klub Nokia? Så kan du få den skiftet, gratis!

> Jeg kan huske at der er nogle koder for diverse HRF, bla bla tingeltangel

Det er noget netværket ordner!

> HVORDAN KAN MAN SIKRE SIG, AT DEN BEDSTE LYDKVALITET ER SLÅET TIL???
> OG HVIS DEN IKKE ER, HVORDAN BLIVER DEN DET SÅ??
> -På en Nokia 7110 altså...

Netværket! Og ikke noget med at have telefonen i lommen eller på steder hvor
der er støv!

/bm