Ny bil, rabat?
Fra : Klaus G.

Dato : 26-08-05 12:35

Hej.

Jeg tænkte på, er der nogen rabat at hente hvis man køber en lille bil? Den
koster jo ikke så meget i forvejen. Har kig på en Toyota Yaris 1.0 5d til
152.796kr, og en Skoda Fabia 1.2 12v Ambiente til 159.000kr. Kan man
forvente nogen rabat? Jeg ved i forvejen hvad ekstra udstyr jeg vil have. Så
prisen stiger vel en 10-15k. Oveni kommer self levering.

Hvis det er muligt med rabat, hvordan hulen gør man så? Skal man bare stå og
vifte med en hel flok tusindkronesedler?:) Eller Sige hårdt og kontant "Jeg
smider 140k + min Mi16, og så vil jeg have dén bil, med det og det udstyr,
inkl levering, har vi en aftale"? Eller skal man "mjae mjoe, synes godt nok
prisen er lidt høj blah blah blah, osv"? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per O.

Dato : 26-08-05 23:09

> [...]
> nok
> prisen er lidt høj blah blah blah, osv"? :)

Da jeg skulle skifte fortalte jeg sælgeren at det eneste som interesserede
mig var bytteprisen jeg skulle af med. Så satte han nyprisen ned med 15.000
på min nye C-Max og gav 20.000 mere for min Fiat end først tilbudt. Uden
bøvl!
Skoda forhandlere har mulighed for at give en klækkelig 'rabet' ved byt
mellem brugt og ny bil. Fiat kan åbenbart ikke gøre det samme. Ford kan også
ændre priserne. Om Toyota kan ved jeg ikke.

Per O.

Fra : Klaus G.

Dato : 27-08-05 14:11

> [...]
også
> ændre priserne. Om Toyota kan ved jeg ikke.

Havde du kig på andre biler? Og så var det ved Ford du fik mest for din bil,
og mest rabat på den nye, eller?

Men ellers tak for input.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 12-09-05 11:28

> [...]
> Så
> prisen stiger vel en 10-15k. Oveni kommer self levering.

En Yaris skal du ikke forvente rabat på, den er i forvejen barberet helt
ned.