Bugatti Veyron i Autobild
Fra : Frederik C

Dato : 23-08-05 12:25

http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=9505&artikel_seite=0

407 km/t...

Arhh hvad, lortet kan vel chippes...

Mvh.

Frederik

Fra : KASO

Dato : 23-08-05 12:34

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
news:430b07aa$0$68331$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=9505&artikel_seite=0
>
> 407 km/t...
>
> Arhh hvad, lortet kan vel chippes...

De har da vist problemer nok med at få den til at holde, når den er
standard - så jeg tør ikke tænke tanken ...

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 17:04

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
> [...]

Det var dog en voldsom acceleration ......2.5 sek for 0-100 wauv, så er skal
der vist gode nakkestøtter til.

Jeg kan godt lide det ene instrument PS-anzeige......det var da smart at
kunne se hvor mange heste bilen smider i vejen.

--
Tom

Fra : Morgan Jones

Dato : 23-08-05 18:07

> 407 km/t...
>
> Arhh hvad, lortet kan vel chippes...

Min profeti -> Dødsejler. Den kommer aldrig til at virke ordentligt.

Morgan

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 18:25

> Min profeti -> Dødsejler. Den kommer aldrig til at virke ordentligt.
>
> Morgan

Nu ikke negativ - de har brugt masse af tid og penge på at udvikle motor og
gearkasse.
Fordi det de havde klar for to år siden ikke var moden til "serie"produktion
betyder jo ikke at de ikke har fået styr på det nu.

Men jeg tror nu heller ikke selv på at der bliver solgt ret mange af dem,
Ferrari og Lamborghini sidder vist solidt på det markede.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Frederik C

Dato : 23-08-05 19:14

SNIP

> Men jeg tror nu heller ikke selv på at der bliver solgt ret mange af dem,
> Ferrari og Lamborghini sidder vist solidt på det markede.

> [...]

Den skal vel reelt set ikke konkurrere med gængse Ferrari og Lamborghini.

De eneste konkurrenter, jeg umiddelbart kan nævne, er Ferrari Enzo og
McLaren F1, begge disse er jo udgåede modeller.

Umiddelbart er Porsche Carrera GT måske en konkurrent, men jeg tror det
egentlig ikke.

Som jeg ser det, er Bugattien ene på markedet, hvad angår biler af samme
slags. Den er et luksuslegetøj på højde med kæmpeyacht'er og privatfly.

Mit bud er dog, at dens HK position vil blive truet af den næste
overFerrari, og når Kleemann finder ud af at sætte en turbo/kompressor på
den nye 6,3 v8.

Mvh.

Frederik

Fra : Morgan Jones

Dato : 23-08-05 19:21

> Mit bud er dog, at dens HK position vil blive truet af den næste
> overFerrari, og når Kleemann finder ud af at sætte en turbo/kompressor på
> den nye 6,3 v8.

FXX mener du?

Problemet er jo netop at 90% af dem der køber den her slags biler ikke er
dummere end at de vil have en god investering. Det er i stor grad ikke folk
der smidder penge i noget som falder i værdi. Det er dorfor at Lambo og især
Ferrari (deres v12'ere) rykker godt salgsmæssigt. Det er også derfor at
f.eks. Koenigsegg ej heller er en seriøs konkurrent til de "store" mærker.

Morgan

Fra : Frederik C

Dato : 23-08-05 19:38

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> FXX mener du?
>
>SNIP
>
> Morgan

Den vel ikke køre på gaden, så nej.

Jeg tænker på den næste "ENZO", hvordan den end kommer til at se ud.

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 24-08-05 04:46

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> de har brugt masse af tid og penge på at udvikle motor og gearkasse.

Kan man også sige om Passat og Touareg. Alligevel skiftes
der "et hav af" gearkasser. Og dét er på "alm" biler...
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : anders

Dato : 24-08-05 07:05

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan man også sige om Passat og Touareg. Alligevel skiftes
> der "et hav af" gearkasser. Og dét er på "alm" biler...

Sludder, det er jo ikke franske biler så de fejler da ikke noget......not...

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 18:05

> http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=9505&artikel_seite=0
>
> 407 km/t...

Bei Vollgas erhöht sch der Druck in den Pneus innerhalb von 15 Sekunden von
drei auf 3,5 bar.

Hvordan gør de lige det?

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 18:35

> Bei Vollgas erhöht sch der Druck in den Pneus innerhalb von 15 Sekunden
> von drei auf 3,5 bar.
>
> Hvordan gør de lige det?

Man kan vel gætte på at det hænger sammen med dæktemperaturen. Varm luft
udvider sig jo og derfor vil dæktrykket stiger når temperaturen stiger. Med
1001 HK er der sikkert en voldsom temperaturstigning i dækkene

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 19:14

> [...]
> udvider sig jo og derfor vil dæktrykket stiger når temperaturen stiger.
> Med 1001 HK er der sikkert en voldsom temperaturstigning i dækkene

Jeg synes nu at det lyder som om det er styret på en eller anden måde.
Temperaturen på vejen har jo nok også noget at sige.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Christian

Dato : 23-08-05 21:11

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote in message
> http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=9505&artikel_seite=0

> [...]

fuck det er da igen der tør køre...har prøvet at køre 430 km/t ved siden af
en motorvej det gik så stært at jeg ikke kunne focusere på nogle af de
køretøjer man kørte forbi...

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 21:20

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af en motorvej det gik så stært at jeg ikke kunne focusere på nogle af de

Airbus eller Boeing?

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 24-08-05 08:18

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Airbus eller Boeing?

Mon ikke det var TGV ?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Klaus G.

Dato : 24-08-05 16:10

> Mon ikke det var TGV ?

Så hurtig køre det tog da ikke, eller er det blevet hurtigere?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Christian

Dato : 24-08-05 17:00

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Så hurtig køre det tog da ikke, eller er det blevet hurtigere?

Det var Shanghai Maglev, prøvede faktisk TGV'en et par måneder før.