A-stolpe instrumentholder for Golf III
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-08-05 10:45

Jeg har haft 4 instrumenter liggende til min Golf III i nogle måneder nu -
nu må jeg hellere se at få gjort noget ved det!

Jeg har søgt lidt rundt på nettet - men ikke rigtig kunnet finde en
instrumentholder til A-stolpen på denne side af Atlanterhavet. Hvor køber
man en til en Golf III, der passer lige på en studs?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-05 09:09

> [...]
> instrumentholder til A-stolpen på denne side af Atlanterhavet. Hvor køber
> man en til en Golf III, der passer lige på en studs?

JVK-tuning sælger de amerikanske autometer instrumenter, jeg er ret sikke på
at de laver A-stolpeholder også. Jacob har sådan en tingeste i hans 460 Hk
VR6.

Der er billeder på hans hjemmeside under produkter - autometer.

Prøv at skrive til ham.

www.jvk-tuning.dk

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-08-05 10:28

> [...]
> Hk VR6.
>
> Der er billeder på hans hjemmeside under produkter - autometer.

Jeg vidste du vidste det! :)

Tak.
--
Per, Esbjerg

Fra : Claus Petersen

Dato : 21-08-05 21:36

> Jeg vidste du vidste det! :)
>
> Tak.

Selv tak!

OT: btw, min navi kan faktisk visse højde over havet, når der er 3D fix på
satteliterne kan man på "kompasset" se kørselsretning, længde/breddegrad og
så er der et lille bjegsymbol efter fulgt af f.eks 12 m. ved nærmere
eftersyn ændre tallet sig op og ned af bakke :)

--
Claus.

Billeder af den nye Golf R32: www.vwfanatic.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-08-05 01:41

"Claus Petersen" <claus_petersen@remove.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og så er der et lille bjegsymbol efter fulgt af f.eks 12 m. ved nærmere
> eftersyn ændre tallet sig op og ned af bakke :)

Der er vel 3Dfix på satellitterne hele tiden?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 16:59

> Der er vel 3Dfix på satellitterne hele tiden?

Ikke nødvendigvis, f.eks er der under limfjordstunellen NO FIX :)
I tæt bymæssig bebyggelse er der ofte kun 2D fix på trods af at der er 5
satteliter.

Husk på at jeg har modtageren monteret indvendigt delvist under
instrumentbordet.

Til gengæld er højdemålingen troværdig, det har den ikke just været på de
PDA'er jeg har været belemret med.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-08-05 13:48

> Ikke nødvendigvis, f.eks er der under limfjordstunellen NO FIX :)

Korrekt - jeg var igennem for nogle få dage siden :)

> I tæt bymæssig bebyggelse er der ofte kun 2D fix på trods af at der er 5
> satteliter.

3 sattellitter er nok til 2D fix!

> Husk på at jeg har modtageren monteret indvendigt delvist under
> instrumentbordet.

Langt det meste af tiden har jeg 10-12 satellitter.

> Til gengæld er højdemålingen troværdig, det har den ikke just været på de
> PDA'er jeg har været belemret med.

Højdemåleren er i endnu større grad afhængig af antal sattellitter end din
længde/bredde på jorden. Prøv at ligge mærke til om din højdemåler viser det
samme hver gang du kører nogle bestemte steder.

Sommetider spørger jeg nogle opmålere om der er en højde i nærheden man kan
bruge som reference. Det er der!
--
Per, Esbjerg