Xenon D2R på H7
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-05 10:35

Hej

Hvordan tilpasser man en H7-fatning til Xenon D2R pærer?

Pft. for svar

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-05 10:39

"jacob" <ni> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan tilpasser man en H7-fatning til Xenon D2R pærer?

Man tilpasser ikke, men køber et kit der passer lige på H7-fatningen.

Fra : John Sahl

Dato : 20-08-05 10:36

jacob wrote:
> Hvordan tilpasser man en H7-fatning til Xenon D2R pærer?

Hvorfor ikke købe Xenon/HID med H7 fatning?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-05 10:42

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke købe Xenon/HID med H7 fatning?

Fordi jeg i forvejen har D2R-pærer og dertilhørende ballaster.

Fra : John Sahl

Dato : 20-08-05 10:44

jacob wrote:
> Fordi jeg i forvejen har D2R-pærer og dertilhørende ballaster.

Køb 2 nye pærer og sælg dem du har, i stedet for at ødelægge
dine lygtefatninger.? (Kræver nok nye stik også)