Hamborg tur/retur.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 14:27

Hejsa

Så er jeg ved at have bundfældet indtrykkene fra turen hjem med mit nye
"barn" - en Volvo V70 2,5T Aut. fra 1998, og 138000Miles.

Som jeg har skrevet i et andet indlæg er komforten ikke helt på højde
med Scorpio'en, det skyldes sikkert de org. 17" V70R-fælge med 45-profil
dæk - der også giver en del (læs : meget) støj på ujævnt og/eller ru
underlag, det skønneste at køre på er helt ny asfalt.

Hele bilen er meget mere *stram*, ikke noget der gynger i sving eller
ved hurtige vognbaneskift på motorvejen.
Sæderne er hårdere med bedre sidestøtte.

Jeg skal lige vænne mig til kontakterne, der er noget anderledes end de
meget korte kontakter jeg er vant til.

Jeg tager nogle billeder af dyret og smider i d.b.m. i løbet af
weekenden.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : John Sahl

Dato : 19-08-05 14:34

Brian Sørup wrote:
> [...]
> 45-profil dæk - der også giver en del (læs : meget) støj på ujævnt
> og/eller ru underlag, det skønneste at køre på er helt ny asfalt.

Hvilke dæk er der tale om, for det betyder MEGET mht støjen...?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 14:41

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke dæk er der tale om, for det betyder MEGET mht støjen...?

Bridgestone Potenza 215/45x17
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-08-05 18:21

Brian Sørup wrote:
> Hejsa
>
> Så er jeg ved at have bundfældet indtrykkene fra turen hjem med mit
> nye "barn" - en Volvo V70 2,5T Aut. fra 1998,

Tillykke med den, det er en feed bil
(hvad måtte du slippe og hvad skal du slippe hos T&S ?)

> og 138000Miles.

Miles ? Er det ikke en "tysker" ?

> [...]
> de meget korte kontakter jeg er vant til.
>
> Jeg tager nogle billeder af dyret og smider i d.b.m. i løbet af

Det glæder "vi" os til

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-08-05 19:29

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:_xoNe.73
$kZ7.0@news.get2net.dk:

> Det glæder "vi" os til

Også her, men med stor håb om et weblink også eller istedet for :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 21:36

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in
> $kZ7.0@news.get2net.dk:

> Også her, men med stor håb om et weblink også eller istedet for :)
Jeg kan da godt smide et par billeder på min hjemmeside - der er bare
ret begrænset trafik, så den lukker forholdsvist hurtigt ned hvis der er
mange kiggere....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-08-05 23:27

Brian Sørup wrote:
> Jeg kan da godt smide et par billeder på min hjemmeside - der er bare
> ret begrænset trafik, så den lukker forholdsvist hurtigt ned hvis der er
> mange kiggere....

Så kast dem over til mig, så skal jeg finde plads til dem.

Men det skal være inden middag søndag, hvis de skal op i denne weekend.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-08-05 08:36

Finn Guldmann wrote:

> Så kast dem over til mig, så skal jeg finde plads til dem.
>
> Men det skal være inden middag søndag, hvis de skal op i denne
> weekend.

Ja og ellers kan han også låne lidt server plads hos mig, hvis det sku'
være, jeg "lukker" ikke søndag middag

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 14:28

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:t9WNe.5
$ub3.3@news.get2net.dk:

> Ja og ellers kan han også låne lidt server plads hos mig, hvis det sku'
> være, jeg "lukker" ikke søndag middag

Og jeg har åbent døgnet rundt :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-08-05 14:57

Per Beer Hansen wrote:
> Ja og ellers kan han også låne lidt server plads hos mig, hvis det sku'
> være, jeg "lukker" ikke søndag middag

Det er heller ikke fordi jeg lukker. Jeg har blot et arbejde der holder
mig hjemmefra det meste af ugen. Og skulle jeg nå at ligge dem op inden
jeg skal hjemmefra skulle de være her helst inden middag.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-08-05 21:07

> Miles ? Er det ikke en "tysker" ?

Imponeret tysker.

Nå-nej, importeret tysker fra United-bluff.
Oprindelig Sverige, eller er det Holland.

Det er da en berejst bil du har erhvervet dig Brian

Tillykke med 'den-store-ny' ))

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 21:37

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nå-nej, importeret tysker fra United-bluff.
> Oprindelig Sverige, eller er det Holland.
>
> Det er da en berejst bil du har erhvervet dig Brian

Thanx....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 21:35

> Tillykke med den, det er en feed bil

Taaark....

> (hvad måtte du slippe og hvad skal du slippe hos T&S ?)
7300,-€ - T&S har jeg ikke hørt fra endnu, regner med at få besked i
løbet af næste uge.

> Miles ? Er det ikke en "tysker" ?
Det er en USA'er der er taget med til tyskland som flyttegods.

> Det glæder "vi" os til
Det gør i sikkert....

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car - 4sale

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-05 18:09

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en USA'er der er taget med til tyskland som flyttegods.

Fedest. Er der så US-(orange)kørelys på den? fedest.

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-08-05 01:05

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fedest. Er der så US-(orange)kørelys på den? fedest.

Nej, lygterne er bygget om til Euro-specs, jeg har dog fået de org.
lygter med, jeg skal lige have tjekket om de har skiftet fatningerne,
ellers er det jo bare at koble ledningen til igen...he-he
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Henrik B.

Dato : 21-08-05 01:25

> Nej, lygterne er bygget om til Euro-specs, jeg har dog fået de org.
> lygter med, jeg skal lige have tjekket om de har skiftet fatningerne,
> ellers er det jo bare at koble ledningen til igen...he-he

Ja, jeg ville klart foretrække US-spec. lygter...

Har overvejet at lave min om til det.

Fra : Steen F.

Dato : 21-08-05 02:52

Brian Sørup wrote:
> [...]
> ved hurtige vognbaneskift på motorvejen.
> Sæderne er hårdere med bedre sidestøtte.

Man skal selvfølgelig selv bestemme om man kan li' en fast eller komfortabel
undervogn. Og så alligevel ikke... fordi sidstnævnte fås jo stort set ikke
længere i biler der er til at betale. Jeg har længe været på udkig efter en
fabriksny bil, hvor komforten skal være flyder-agtig og med sofasæder,
aut.gear osv. Men det er ikke lykkedes mig at finde den bil endnu

MVH Steen

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-08-05 14:07

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fabriksny bil, hvor komforten skal være flyder-agtig og med sofasæder,
> aut.gear osv. Men det er ikke lykkedes mig at finde den bil endnu

Du skal nok kigge over på den anden side af den store dam for at finde
noget, men så er prisen jo også derefter.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : bme

Dato : 21-08-05 23:16

> Hejsa
>
> Så er jeg ved at have bundfældet indtrykkene fra turen hjem med mit nye
> "barn" - en Volvo V70 2,5T Aut. fra 1998, og 138000Miles.

var det dig jeg kørte bag ved mellem århus og randers torsdag kl 1845-1900?
Sort v70'er med mørke fælge og dk-prøveplader klistret på bagruden?

I så fald, den ser sgu fin ud.

/bo

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-08-05 10:11

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> [...]
1845-1900?
> Sort v70'er med mørke fælge og dk-prøveplader klistret på bagruden?

Jepz - det var mig, den er nu ikke sort, men dark grey metallic hvad
kører du i ?

> I så fald, den ser sgu fin ud.

Taaark... :)
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Henrik B.

Dato : 22-08-05 10:41

> Jepz - det var mig, den er nu ikke sort, men dark grey metallic hvad
> kører du i ?

Bo kører i Saab.

Fra : bme

Dato : 22-08-05 18:06

> Bo kører i Saab.

nope, konen snød mig sidst vi handlede bil, det er en sort renault laguna
st.car ( i hvert fald indtil vi ikke skal have barnevogn med længere)

/bo

Fra : Henrik B.

Dato : 25-08-05 08:01

> nope, konen snød mig sidst vi handlede bil, det er en sort renault laguna
> st.car ( i hvert fald indtil vi ikke skal have barnevogn med længere)

*tsk tsk* Nu skuffer du mig Bo....

Fra : bme

Dato : 25-08-05 15:54

> *tsk tsk* Nu skuffer du mig Bo....

njae, tror nu heller ikke det bliver en saab næste gang, nok snarere en
völle med den dejlige sprøde 5 cylindrede lyd

/bo

Fra : Henrik B.

Dato : 25-08-05 17:09

> njae, tror nu heller ikke det bliver en saab næste gang, nok snarere en
> völle med den dejlige sprøde 5 cylindrede lyd

Mon ikke du skal tage til åbent hus i weekenden, og se/prøve den nye Aero
(St. car) med 2,8-liters V6 turbo motor - jeg skal ihvertfald.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-08-05 19:35

Henrik B. wrote:

> Mon ikke du skal tage til åbent hus i weekenden, og se/prøve den nye
> Aero (St. car) med 2,8-liters V6 turbo motor - jeg skal ihvertfald.

Hvad er i grunden forskellen på en Aero og en almindelig 9-5'er ?
Er det "kun" kosmetisk/udstyr eller er der mere ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 26-08-05 07:38

> Hvad er i grunden forskellen på en Aero og en almindelig 9-5'er ?
> Er det "kun" kosmetisk/udstyr eller er der mere ?

- Flere Hk'er
- 17" Alu'er
- Sænket og hårdere undervogn
- Skørte-spoilersæt
- Generelt mere udstyr

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-08-05 11:33

Henrik B. wrote:

> - Flere Hk'er
> - 17" Alu'er
> - Sænket og hårdere undervogn
> - Skørte-spoilersæt
> - Generelt mere udstyr

OK, jeg har en kammerat, som lige har fået sin spritnye 9-5 st.car (2,0T) og
vi sad og snakkede lidt om forskellen på den og en Aero.
Hans er chippet (fra forhandleren) til 210 HK og er med læder + en masse
andet guf.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 26-08-05 14:26

> [...]
> og vi sad og snakkede lidt om forskellen på den og en Aero.
> Hans er chippet (fra forhandleren) til 210 HK og er med læder + en masse

J, man får en masse rabat på dem iøjeblikket.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-08-05 07:29

Henrik B. wrote:

> J, man får en masse rabat på dem iøjeblikket.

Jeps, min kammerat fik også stort set alt, hvad der var på spisesedlen, uden
næsten at betale noget ekstra.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 27-08-05 16:36

> Jeps, min kammerat fik også stort set alt, hvad der var på spisesedlen,
> uden næsten at betale noget ekstra.

Du tror ikke at han vil bytte lige over med en "tilkørt" 9000'er??

Fra : bme

Dato : 25-08-05 23:15

> Mon ikke du skal tage til åbent hus i weekenden, og se/prøve den nye Aero
> (St. car) med 2,8-liters V6 turbo motor - jeg skal ihvertfald.

Godt nok har jeg lige solgt mit hus her til aften, men pengene skal ikke
brændes af på en ny bil, og slet ikke i den liga. på den anden side, det
kunne da være man skulle liste en tur til aalborg.

/bo