Goodyears Eagle Vector EV-2 ?
Fra : Peter Frost

Dato : 18-08-05 21:08

Har kikket lidt på Goodyears Eagle Vector EV-2, som jeg kan få til
540 kr/stk.

Hvad er jeres tanker/erfaringer med dette dæk, og prisen ?

Med Venlig Hilsen
Peter Frost

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-08-05 00:19

"Peter Frost" <pgf@gregand.dk> skrev i en meddelelse
Har kikket lidt på Goodyears Eagle Vector EV-2, som jeg kan få til
540 kr/stk.

Hvilken str., incl montering ? etc. etc. .

Fra : Peter Frost

Dato : 19-08-05 08:00

185/65 R14... med levering, uden montering...

Er mest intresseret i om dækket er noget ? Og hvad folk har af
meninger om det :)

Med Venlig Hilsen
Peter Frost

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-05 08:47

185/65 R14... med levering, uden montering...

Du kan få det i H-version, max. 210-, hos daekonline.dk for 527,-. Incl.
levering "til døren"

Er mest intresseret i om dækket er noget ? Og hvad folk har af
meninger om det :)

Jeg har selv kik på det. Men Vredestein Quatrack2 får bedre anmeldelser, og
en kollega anbefaler det også, så det bliver indkøbt efter næste lønningsdag
:).

Fra : Mogens

Dato : 20-08-05 07:30

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message

> [...]

Det er kun middelmådigt, hvis man læser de tyske tests!
www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/195_65_R15_03_2005/default.asp?TL=2
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-08-05 12:39

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Det er kun middelmådigt, hvis man læser de tyske tests!

Jeg har oxo forkastet det, især pga. ratings på tør vej. Det er synd vi
aldrig ser andet end Goodyear hel-års i "rigtige" tests, for iflg.
forbruger-"tests" er bla Quatrac2 bedre, men det har ikke helt samme "vægt"
:(.