Så blev der handlet bil.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 12:04

Så er der gået mellem 3 og 4 år, og så skal Rasmussen traditionelt
have ny bil. ;

Valget faldt på en sort Hyundai Sonata 2.4 Aut.

Hvorfor:

Der et godt nok meget plads, selv når man sidder bagved sig selv.

Den går pissegodt.

Der mangler stort set ikke noget i udstyr.

Rigtig meget bil for pengene.

Ulemper/Gener:

Det er sateme et grimt arrangement med den spille.

Den skal rustbeskyttes.

Det har jeg tænkt mig at gøre noget ved.

Hvorfor nu automatic?

Fordi jeg skifter rigeligt med gear til dagligt, og fordi dem som véd
hvad jeg står for, også ved at det ikke er prioriteret hos mig,
nødvendigvis at skulle først ud af krydset, hvorimod komfort og
behagelighed er meget højt prioriteret. Derfor.

Der er en god uges tid at gå og glæde sig i. )

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-08-05 12:14

> Der er en god uges tid at gå og glæde sig i. )

Tillykke med dyret - jeg er selv begyndt seriøst at overveje om næste karet
også skal komme fra fjernøsten

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 13:32

On Wed, 17 Aug 2005 13:13:44 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Tillykke med dyret - jeg er selv begyndt seriøst at overveje om næste karet
>også skal komme fra fjernøsten

>--

1000 tak.

Jeg var jo i mange år Nissan-fan. Kørte Primera, indtil jeg simpelthen
syntes de blev for dyre.

Til gengæld synes jeg at man får meget bil for pengene hos Hyundai.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-08-05 21:20

> Jeg var jo i mange år Nissan-fan. Kørte Primera, indtil jeg simpelthen
> syntes de blev for dyre.
> Til gengæld synes jeg at man får meget bil for pengene hos Hyundai.

Langt hellere den der Sonata fremfor din tidligere Primera 2,0.

Tillykke med æsken.

Hvis jeg rendte ind i et tilbud om firmabil den kommende tid, kunne det også
meget let blive en Sonata - meget bil - lav beskatning.

Lad dig i øvrigt ikke narre af de som siger, at bilen er morfar - det sagde
de også om forgængeren, der nu også kan købes som Magentis - og den var
hurtigst i en kegleprøve mod blandt andet den nye Mondeo.

Den var ikke den sjoveste - men den var den hurtigste - på grund af
køreegenskaber.

/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 21:41

On Wed, 17 Aug 2005 22:20:03 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Langt hellere den der Sonata fremfor din tidligere Primera 2,0.

>--

Det er jeg også overbevist om.

>--

>Tillykke med æsken.

>--

1000 tak skal du ha'.

>--

>Hvis jeg rendte ind i et tilbud om firmabil den kommende tid, kunne det også
>meget let blive en Sonata - meget bil - lav beskatning.

>--

Ja, der er forbavsende meget bil for pengene. Jeg har kigget på både
Primera, Mazda6 og Avensis, men de er alle sammen væsentligt dyrere
med samme udstyrsniveau.

> [...]

>de også om forgængeren, der nu også kan købes som Magentis - og den var
>hurtigst i en kegleprøve mod blandt andet den nye Mondeo.

De der kegleprøver er jeg holdt op med!!

Jeg var til sådan et FIAT-klub træf med den slags, og det resulterede
i skæve bremseskiver! *LOL* Sådan en dobbelt undvige med 125 km/t.
kræver s'gu noget af materiellet.

Det er s'gu svært at høre i de der radioer om der bliver sagt 110
eller 125.

FIAT forstod så udmærket at det var en materialefejl.

>--

>Den var ikke den sjoveste - men den var den hurtigste - på grund af
>køreegenskaber.

>--

Det glæder mig, men nu vil jeg lige først kigge på hvad det er for
noget ukurant gummi der sidder på. Er det sådan noget Kumho grej, ta'r
vi det lige lidt roligt i starten.

Jeg glæder mig s'gu.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Non-Desperado

Dato : 18-08-05 10:02

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev:

>Det glæder mig, men nu vil jeg lige først kigge på hvad det er for
>noget ukurant gummi der sidder på. Er det sådan noget Kumho grej, ta'r
>vi det lige lidt roligt i starten.

Hvis de følger standarden fra de mindre modeller, er det sikkert
Hankook.

Og de er måske ikke verdens bedste, men de er heller ikke de
værste.

Lige en ting: Det kan lyde småligt, men tjek lige dæktrykket når
du får den.
Min Getz havde 46 psi hele vejen rundt (den skulle have 30 psi)
ved leveringen.

Jeg tænkte ikke over det for den kørte jo skidegodt, indtil jeg
en dag skulle foretage en undvigemanøvre. Der slap den lige
bagenden (for lille trædeflade går jeg ud fra).

Jeg troede at det var pga. for lidt luft i dækkene, så jeg satte
OK's pumpe til 32 psi (hellere lidt for meget end for lidt) og så
begyndte den sgu at lukke luft ud af dækket i stedet for at
pumpe.

Nå, jeg måtte ned til Hyundai og spørge om dæktrykket.
Der måtte de erkende at bilerne altid står med 50% for højt tryk
i dækkene, for at undgå "firkantede" dæk.
Og de havde desværre glemt at lukke overskudsluften ud inden
leveringen.

Nu bliver dæktrykket tjekket mindst 1 gang om måneden...

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 13:08

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> have ny bil. ;
>

> Der er en god uges tid at gå og glæde sig i. )

Tillykke

Havde du ikke en Fiat Stilo JTD førhen? Hvordan var erfaringerne med den?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 13:36

On Wed, 17 Aug 2005 14:07:59 +0200, "Jesper Thomsen"
<jntATthomsen.mail.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Tillykke

>--

1000 tak.

>--

>Havde du ikke en Fiat Stilo JTD førhen? Hvordan var erfaringerne med den?

>--

Jamen det var jo lige det jeg havde.

Den kører jo fantastisk, af en oliebrænder at være, men FIAT er ikke
helt kommet over det der med at lave stabil elektronik.

Jeg skifter ikke bil fordi jeg er utilfreds med FIAT'en. Det er en
glimragende bil.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 13:09

On Wed, 17 Aug 2005 13:04:20 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<præsentation af den lille ny>

>Der er en god uges tid at gå og glæde sig i. )

Tillykke med den. Fik du en ordentlig pris for oliebrænderen? For
Hyundai'en kommer da til at koste næsten det dobbelte pr. km i
brændstof, men hvis det årlige forbrug er tilpas lavt går det jo også,
og man vil jo godt give lidt for at sidde godt.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 13:44

On Wed, 17 Aug 2005 14:08:51 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>brændstof, men hvis det årlige forbrug er tilpas lavt går det jo også,
>og man vil jo godt give lidt for at sidde godt.

Efter omstændighederne er indbytningsprisen OK.

Økonomisk set, så har det aldrig været på min prioriteringsliste hvor
meget min bil bruger i brændstof. Jeg har altid kigget på komforten,
og pladsen. Det hænger jo lidt sammen.

I Sonataen er det fuldt muligt for mig at "sidde bag ved mig selv" på
bagsædet med korslagte ben, uden at der kommer skosværte på forreste
ryglæn. Jeg er 181 cm. høj.

Jeg glæder mig meget til at få min første bil med "tomatkasse".

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 17-08-05 17:20

> I Sonataen er det fuldt muligt for mig at "sidde bag ved mig selv" på
> bagsædet med korslagte ben, uden at der kommer skosværte på forreste
> ryglæn. Jeg er 181 cm. høj.

Det kan jeg også, og jeg er 190 cm.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-08-05 18:03

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:430363bd$0$182
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det kan jeg også, og jeg er 190 cm.

Tænk det kan jeg også

Med det sagt, så er det dælme ikke mange biler man kan det i.. det hører
til de få i prisklassen vi "normale" kan være med i..

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 6000,-!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 18:31

On 17 Aug 2005 17:03:16 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

> [...]
>
>Med det sagt, så er det dælme ikke mange biler man kan det i.. det hører
>til de få i prisklassen vi "normale" kan være med i..

Det er nemlig hele pointen.

En prisklasse hvor de fleste kan være med.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Knudsen

Dato : 17-08-05 20:05

Hej,

On Wed, 17 Aug 2005 14:44:08 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg glæder mig meget til at få min første bil med "tomatkasse".

Mmm.. Glæd dig - det er nice...

** Lars / BMW 530dA touring

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-08-05 20:56

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Jeg glæder mig meget til at få min første bil med "tomatkasse".

tillykke med æsken ;)

Hvorfor hulen ville du ikke ha' de 2 propper mere ?

--
jan@stevns.net

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-08-05 21:07

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> tillykke med æsken ;)
>
> Hvorfor hulen ville du ikke ha' de 2 propper mere ?

Mon ikke der er omkring 60-70000 årsager dertil ?
--
Brian Sørup

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 21:24

On Wed, 17 Aug 2005 22:06:41 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

>Mon ikke der er omkring 60-70000 årsager dertil ?

>--

Ganz genau.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-08-05 21:55

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev :

>Mon ikke der er omkring 60-70000 årsager dertil ?

tænkeligt - men som du selv ved, der er sgu'tte meget, der slå den
dersens herlige lyd ;)

(bortset fra endnu flere propper, naturligtvis ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 21:23

On Wed, 17 Aug 2005 21:55:46 +0200, jan@stevns.net wrote:

>tillykke med æsken ;)
>
>Hvorfor hulen ville du ikke ha' de 2 propper mere ?

>--

1000 tak.

Jamen jeg ville gerne have de to propper, men jeg synes de er for
dyre.

2.4 liter med et drejningsmoment på godt over 200 Nm. må s'gu være
nok.

Det er iøvrigt godt at se dig på banen igen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-08-05 22:02

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Jamen jeg ville gerne have de to propper, men jeg synes de er for
>dyre.

de koster da noget, men strammer jo unægteligt også elstikken lidt
mere op.

>2.4 liter med et drejningsmoment på godt over 200 Nm. må s'gu være
>nok.

Mjoehhhhh - det spændende er jo nok mest, hvordan det bliver for dig
at forliges med pløreturbinen.

Den Magentis jeg prøvede virkede lidt for kontant i sit skift, men kan
jo have sine årsager - så vidt jeg tror, bruger de den samme kasse,
men forskellig motorstyring

>Det er iøvrigt godt at se dig på banen igen.

Takker så meget, jeg har nu læst med længe, når jeg ikke ku' se om jeg
var ved at sømme fingerene, istedet for kramperne til hegnene ..

--
jan@stevns.net

Fra : Marco

Dato : 17-08-05 13:09

Også tillykke herfra - fortæl gerne om kommende erfaringer med den

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 13:38

On Wed, 17 Aug 2005 14:08:39 +0200, "Marco" <ibcu80@hotmail.com>
wrote:

>Også tillykke herfra - fortæl gerne om kommende erfaringer med den

>--

1000 tak.

Jamen hvis du vil love at du holder op med at topposte, så skal du få
al den info du kan tænke dig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Marco

Dato : 18-08-05 12:11

> 1000 tak.
>
> Jamen hvis du vil love at du holder op med at topposte, så skal du få
> al den info du kan tænke dig.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Det vil jeg Jeg opdagede at jeg sov i samme øjeblik jeg trykkede på Send

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 15:53

> Så er der gået mellem 3 og 4 år, og så skal Rasmussen traditionelt
> have ny bil. ;
>
> Valget faldt på en sort Hyundai Sonata 2.4 Aut.

Tillykke med den, skal da helt sikkert også ud og kikke på såån en, når den
kommer i en model, der kører på det rigtige brændstof

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : jk

Dato : 17-08-05 17:39

> [...]
> have ny bil. ;
>
> Valget faldt på en sort Hyundai Sonata 2.4 Aut.

[snip]

tillykke med dytten :) - du må meget gerne skrive mere om bilen når den har
været ude og rulle lidt - overvejer selv en Sonata samme motor, samme
farve - og sørme også med Aut. gear :)

om Hyundai kan jeg kun sige een ting, (efter 3 år med min Santa Fe), at den
er pengene værd, ingen irriterende elektriske fejl og uforklarlige (samt
u-reparerlige) lyde i kabinen. Fejl jeg har haft på min Santa Fe i de 3 år
? - ok, lidt har der været: Airbag lampen har lyst (fixet), plastdims som
sad bag på bagrudevaskeren faldt af (fixet), ellers har mine eneste udgifter
bestået i service.

/JK

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-08-05 18:37

On Wed, 17 Aug 2005 18:38:40 +0200, "jk" <nomail@spammenot.com> wrote:

> [...]
>sad bag på bagrudevaskeren faldt af (fixet), ellers har mine eneste udgifter

1000 tak.

Sidste afsnit er jeg glad for at høre.

Ilddåben bliver til midt i september, hvor den skal deltage i fruens
og min frankrigsferie. Den får lige lov til at trille frem og tilbage
til jobbet nogen gange, og så på med frisk kvalitetsolie, og så ned ad
betonstierne.

Når vi så vender snuden hjemad, så skulle den være klar til at blive
testet på topfart, accellerationsevne osv.

Du skal få oplyst alle de kvaler der måtte opstå med vidunderet, hvis
der dukker nogen op.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 17-08-05 22:30

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Så er der gået mellem 3 og 4 år, og så skal Rasmussen traditionelt
> have ny bil. ;

Derer da næppe gået 3 - 4 år med den Stilo?

> Valget faldt på en sort Hyundai Sonata 2.4 Aut.

Tillykke med det!

> Hvorfor:

Hvorfor ikke en Seat Altea TDI 140 DSG på gule plader?
Eller en 5-cylindret Fiat Stilo 2,4 Abarth Selespeed?

> [...]
> nødvendigvis at skulle først ud af krydset, hvorimod komfort og
> behagelighed er meget højt prioriteret. Derfor.

Jep - det er ret lækkert, ska' jeg hils' og sige'

> Der er en god uges tid at gå og glæde sig i. )

Laaang ventetid - men givet godt ud :)
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : John Sahl

Dato : 18-08-05 07:42

Mogens wrote:
> Eller en 5-cylindret Fiat Stilo 2,4 Abarth Selespeed?

Fordi den bringer skam over Abarth-navnet.. Men motoren er lækker.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-08-05 20:26

On Thu, 18 Aug 2005 08:41:56 +0200, "John Sahl"
<spamnet@mandezonen.dk> wrote:

>Fordi den bringer skam over Abarth-navnet.. Men motoren er lækker.

>--

Det der selespeed er s'gu noget knold?!

Og som du ser andetsteds, er det helt slut med det der Torino-værk.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 21-08-05 20:44

Folmer Rasmussen wrote:
> Det der selespeed er s'gu noget knold?!

I al fald i den udgave jeg har kørt. Det skulle efter sigende være
optimeret i senere versioner.

> Og som du ser andetsteds, er det helt slut med det der Torino-værk.

Har set det, må man spørge hvad du fik for italieneren?

Tillykke med den ny!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-08-05 21:14

On Sun, 21 Aug 2005 21:44:25 +0200, "John Sahl"
<spamnet@mandezonen.dk> wrote:

>I al fald i den udgave jeg har kørt. Det skulle efter sigende være
>optimeret i senere versioner.

>--

Det var da også det mindste de kunne gøre.

>-

>Har set det, må man spørge hvad du fik for italieneren?

Helst ikke, og i hvert fald for lidt.

Men omstændighederne taget i betragtning, og det faktum at den jo ikke
har fået verdens bedste omtale i verdenspressen, kunne det nok ikke
blive meget bedre.

Der kunne sikkert hentes lidt ved privat handel, men det hverken gider
jeg, eller har tid til.

>--

>Tillykke med den ny!

>--

1000 tak.

Nu bliver jeg vel ekskluderet af klubben?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 21-08-05 21:24

Folmer Rasmussen wrote:
> Nu bliver jeg vel ekskluderet af klubben?

Nej da, jeg ejer da heller ikke nogen indregistreret Fiat, men
sidder stadig i bestyrelsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-08-05 20:25

On Wed, 17 Aug 2005 23:30:20 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Derer da næppe gået 3 - 4 år med den Stilo?

>--

Jow, den er fra 30.maj 2002

>--

>Tillykke med det!

>--

1000 tak.

>--

>Hvorfor ikke en Seat Altea TDI 140 DSG på gule plader?
>Eller en 5-cylindret Fiat Stilo 2,4 Abarth Selespeed?

>--

Det kan jeg sige dig helt konkret.

Jeg gider ikke flere sydeuropæiske elektronikfejl!

Fra 1992 til 2002 kørte jeg fuldstændigt problemfrit i japanske
automobiler, og det forventer jeg også bliver tilfældet med den
sydkoreanske.

Jeg er fandenhakkeme træt af at rende på værksted i tide og især i
utide, med tilfældige lamper der lyser mere eller mindre periodisk.
Uanset om det er garantirep. eller ej.

SEAT'en véd jeg ikke lige så meget om, men Stilo-raketten har jeg
prøvekørt.

Der er ikke så meget raket i den, så det gør noget, og det der
selespeed er godt nok noget klamp! I hvert fald i den model jeg
prøvekørte.

>--

>Jep - det er ret lækkert, ska' jeg hils' og sige'

>--

Jeg véd det. Jeg husker det jo både fra min tid som privatchauffør og
mens jeg kørte taxi.

>--

>Laaang ventetid - men givet godt ud :)

> --

Det jawwer jo ikk' mere end det haster.

Det mest problematiske er s'gu at få fri længe nok til at hente dyret.
)

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 20:39

> Der er ikke så meget raket i den, så det gør noget, og det der
> selespeed er godt nok noget klamp! I hvert fald i den model jeg
> prøvekørte.

Dét vil altså sige, at jeg skal undgå F1-modellen, når jeg
nu køber mig en Ferrari !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-08-05 21:09

On Sun, 21 Aug 2005 21:39:06 +0200, "Mogens"
> [...]

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Dét vil altså sige, at jeg skal undgå F1-modellen, når jeg

He he.

Jamen jeg véd det s'gu ikke, Mogens.

Det er ikke bare sådan lige og få en prøvetur i et sådant automobil,
men hvis det virker som det i Stilo'en, kan jeg kun anbefale at du
holder nallerne væk.

Den manuelle del af gearet var der ikke noget at klage over, men det
er jo ikke derfor man betaler for selespeed.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brizz

Dato : 20-08-05 02:57

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> behagelighed er meget højt prioriteret. Derfor.
>
> Der er en god uges tid at gå og glæde sig i. )

Tillykke med den.
Uden tvivl en dejlig bil men tror ikke jeg selv ville vælge den. Synes
stadig at fjernøst biler halter bagefter når man ser på interiør. De er
for plastiske. Jeg har været vant til at køre nyere VW og det er sådan
jeg synes en instrumentering skal se ud.

Men vi kan meget hurtigt blive enige om at der ikke er mange steder man
får mere bil for pengene!

Tillykke med den og håber for dig at den næste uge går hurtigt så du kan
komme ud og trille i den.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 20:35

KLIP

> Så er der gået mellem 3 og 4 år, og så skal Rasmussen traditionelt
> have ny bil. ;
>
> Valget faldt på en sort Hyundai Sonata 2.4 Aut.

Af hjertet Tillykke.

Har selv haft fornøjelsen af at prøve potten.

Den er bestemt ikke ueffen og er helt klart med i kommende overvejelser.

En ikke momsbetalt 4x4 gulpladepotte og en Sonata Aut.

Så kan det næsten ikke gøres billigere i afgifter mv., når man skal sidde
blot nogenlunde.

Du kan i øvrigt bestille det originale radiosystem via din forhandler. Det
er ikke ret dyrere og ser ganske færdigt ud:

http://www.hyundai.de/webcontent.omeco/folder_41.html?PHPSESSID=b75e333e15ad209e00528e3b5e4ba9ff

Alternativt en berøringsfølsom skærm i hullet med passende anlæg i
bagagerummet.

Den har standard DIN-format.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 20:39

Jeg glemte helt at sige:

Prøv at kig på tilbehørslisten (Zubehör) :

http://www.hyundai.de/webcontent.omeco?FOLDERID=232&PHPSESSID=2b1c5c16fde859689672485769691d4b&PHPSESSID=b75e333e15ad209e00528e3b5e4ba9ff

Der er da rigtig noget at ønske sig, når man nu er vant til, alt er
ekstraudstyr..))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-08-05 20:58

On Sun, 21 Aug 2005 21:39:25 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

> [...]
>
>Der er da rigtig noget at ønske sig, når man nu er vant til, alt er

Lige præcis den detalje har jeg grinet meget af.

Hvis du går ind på hyundai's danske hjemmeside, og klikker på
fanebladet hvor der står tilbehør, ja - så dukker der en blank side
op!

Det er s'gu humor.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:01

KLIP

> Det er s'gu humor.

Den findes ikke bedre.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-08-05 21:05

On Sun, 21 Aug 2005 21:34:44 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>KLIP

>Af hjertet Tillykke.

>--

Een vil gerne udtrykke sin taknemmelighed for herrens gratulationer.

>Har selv haft fornøjelsen af at prøve potten.
>
>Den er bestemt ikke ueffen og er helt klart med i kommende overvejelser.

>--

Det svarer ganske nøje til min erfaring med køretøjet.

Een synes også at de har været usædvanligt heldige med designet,
hvilket ikke ubetinget kan påståes om de lidt ældre udgaver fra den
fabrik.

> [...]

>Alternativt en berøringsfølsom skærm i hullet med passende anlæg i

Pioneer leverer også noget isenkram der passer i hullet, incl.
navigation, men det løber desværre stadig op i samme kurfyrstelige
beløb som en højtuddannet førerhund!

Den tyske variant som du liner til, ser heller ikke så tosset ud.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:16

KLIP

> Een vil gerne udtrykke sin taknemmelighed for herrens gratulationer.

Derfor ikke gode herre, selv årsag.

> Een synes også at de har været usædvanligt heldige med designet,
> hvilket ikke ubetinget kan påståes om de lidt ældre udgaver fra den
> fabrik.

De ældre udgaver lignede noget amerikans town-potte-agtigt.

Der ydmydige er ganske enig i det nye design. Det er fuldt ud på højde med
alt andet eropæisk.

She who must be obeyed udbrød spontant: "Den ligner jo en Mondeo. Nydelig
potte".

> Pioneer leverer også noget isenkram der passer i hullet, incl.
> navigation, men det løber desværre stadig op i samme kurfyrstelige
> beløb som en højtuddannet førerhund!

Det kan vel lige gå op med salgsprisen på spagettiraketten..

> Den tyske variant som du liner til, ser heller ikke så tosset ud.

Har gramset på det én natura. Det er ganske udmærket.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~