MS Windows
briani 27239
Slette lokal profil XP
Fra : pp

Dato : 07-09-05 09:47

Jeg har et problem med at jeg ikke kan slette den lokale profil i XP den
siger adgang nægtet og jeg kan ikke sætte tilladelse. Jeg har administrator
rettighed.

Håber der en der kan hjælpe.

Mvh Erling

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 07-09-05 11:21

"pp" <pp@pp.dk> wrote in message
> Jeg har et problem med at jeg ikke kan slette den lokale profil i XP
> den siger adgang nægtet og jeg kan ikke sætte tilladelse. Jeg har
> administrator rettighed.

Jeg er tit ude for at man ikke kan røre ved en profil hvis WinXP ikke
har været genstartet efter profilen har været i brug.

/klaus

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-05 12:17

Klaus Jorgensen wrote:
> "pp" <pp@pp.dk> wrote in message

> Jeg er tit ude for at man ikke kan røre ved en profil hvis WinXP ikke
> har været genstartet efter profilen har været i brug.
>

> /klaus

Det er fordi XP ikke altid (læs: som regel) kan finde ud af at lukke
alle nøglerne i registreringsdatabasen. Læs om fænomenet på

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;837115

Eller gå direkte til løsningen på

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=1b286e6d-8912-4e18-b570-42470e2f3582&displaylang=en

Har selv installeret det på vores maskiner med succes.

Bedste hilsner Rune

--
Fjern cykelmyg ved svar

http://WWW.AKIRA.RUC.DK/~runewj/