MS Windows
briani 27239
Fejl i programafvikling
Fra : Mythos

Dato : 06-09-05 17:56

Hej i gruppen

Jeg har et program jeg ikke kan få til at køre, jeg tror det er et af ældre
dato, men ved det ikke. Jeg har se nogle billeder der er med i programmet,
og det er som ventet noget med en bil, men programmet vil som skrevet ikke
starte op. Jeg får denne besked når jeg aktivere den eneste eksekverbare fil
der er: C:\windows\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at
køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "luk" for at afslutte
programmet.

Jeg har forsøgt at køre det som win95 - win98 men det gav ikke noget. Hvad
skal der til for at få det til at køre på min XP Pro ?

Mythos

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-09-05 18:13

Mythos skrev:

>Jeg får denne besked når jeg aktivere den eneste eksekverbare fil der er:
>C:\windows\system32\autoexec.nt.

autoexec.nt er defekt, tag autoexec.nt fra mappen c:\windows\repair og
kopier den over i C:\WINDOWS\SYSTEM32 og prøv igen

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Mythos

Dato : 06-09-05 18:57

> autoexec.nt er defekt, tag autoexec.nt fra mappen c:\windows\repair og
> kopier den over i C:\WINDOWS\SYSTEM32 og prøv igen

> [...]

Fantastisk, det virkede, nu skal jeg så bare finde ud af hvad det er jeg har
fået kastet i nakken.
Tak for hjælpen

Mythos