MS Windows
briani 27239
Nerocmd brænd underliggende mapper ?
Fra : Beck

Dato : 05-09-05 17:20

Hej med Jer

Jeg bruger nerocmd til at brænde en backup. Men hvad skal jeg skrive hvis
den også skal brænde underliggende mapper.
Det her virken fint :
nerocmd.exe --write --real --drivename f --iso "discname" "c:\backup\*.*"

Men i c:\backup ligger også c:\backup\mappe1\

Så mit spørgsmål lyder : Hvordan for jeg nerocmd til at tage undeliggende
mapper med ?
Jeg har prøvet med c:\backup men det går ikke !

Lars

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-09-05 23:13

Beck skrev:
> Hej med Jer
>
> Jeg bruger nerocmd til at brænde en backup. Men hvad skal jeg skrive hvis
> den også skal brænde underliggende mapper.

Jeg må indrømme at jeg ikke selv har prøvet, men jeg har flere
steder set hevisninger til en --recursive parameter som kunne
være det du leder efter.

--
Peter J

Fra : Beck

Dato : 06-09-05 16:16

"Peter Jensen" <peter@lovelyspam.spateldask.dk> wrote in message

> Jeg må indrømme at jeg ikke selv har prøvet, men jeg har flere
> steder set hevisninger til en --recursive parameter som kunne
> [...]

....var det bare den
Det virker perfekt, Tak

Lars