MS Windows
briani 27239
www.tvguide.dk virker ikke
Fra : hr

Dato : 03-09-05 13:50

jeg har prøvet det før
http://www.tvguide.dk/index.php#bluetop
jeg kan godt se hvad der kommer i tv, men når jeg klikker på en film kommer
der ikke nogen omtale i højre side

efter en formatering virker den fint igen men efter et stykke har jeg samme
problem igen, ingen omtale af film.
er der nogen der kender problemet og har en løsning ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-09-05 13:53

hr skrev:

>er der nogen der kender problemet og har en løsning ?

Du skal sikkert tømme browserens cache

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : hr

Dato : 03-09-05 14:12

> Du skal sikkert tømme browserens cache
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://www.klattrup.dk
den virkede ikke
er der andre bud

Fra : LVL

Dato : 03-09-05 18:38

"hr" <tykkedyr@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme problem igen, ingen omtale af film.
> er der nogen der kender problemet og har en løsning ?

For at det skulle virke hos mig blev jeg nødt til at slå Blokering af
pop-up-vinduer (Internet Explorer 6) samt Annonceblokering og Blokering af
pop op-reklamer (Norton Internet Security 2005) fra.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 03-09-05 19:06

On Sat, 3 Sep 2005 14:50:19 +0200, "hr" <tykkedyr@sol.dk> wrote:

> [...]
>problem igen, ingen omtale af film.
>er der nogen der kender problemet og har en løsning ?

Du kan eventuelt prøve denne i stedet.

http://www.tv-guiden.dk/

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk

Fra : hr

Dato : 03-09-05 19:28

intet hjælper øv
kender en der har samme problem og han kender heller ikke løsningen.
jeg er færdig som gårdsanger.

Fra : Janner

Dato : 03-09-05 21:32

Ja det er sgu underligt det var samme på min tidligere win xp installation

Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : hr

Dato : 03-09-05 22:31

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse
> Ja det er sgu underligt det var samme på min tidligere win xp installation

> Hygge
>
> Jan
håber der er nogen der har en løsning
jeg syntes nemli at det er den bedste tvguide der er