MS Windows
briani 27239
XP Boot hjælp
Fra : Jeanett.L

Dato : 02-09-05 20:15

Hej

Kunne se i en tråd længere nede på siden man kunne få xp til at slukke
hurtigere i regedit.
Det virker også fint på min maskine.
Men mit problem er opstraten.
Min boot er kvik nok. Win XP´s løbelys indikator kører kun 4 gange før
skrivebordet kommer frem
Meeeeennnn såååååå
Det tager den ca 1 minut at få mine ca 20 genveje til at komme med de rette
ikoner
( En tidligere installation jeg havde på maskinen da var de der med det
samme )
Kan man speede det op ?
Min maskine er en P4 3.2 Ghz med 1024 ram

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-09-05 21:47

Jeanett.L skrev:

> Kunne se i en tråd længere nede på siden man kunne få xp til at slukke
> hurtigere i regedit.

Jeg bruger dvaletilstand. Det speeder både start og nedlukning
gevaldigt op.

Kontrolpanel - Strømstyring - Davel: Aktiver og *med det samme*:
Anvend.
Derefter kan du under fanebladet Avanceret sætte slukknappen til
at udløse dvaletilstand.

--
Bertel

Fra : Jakob M

Dato : 03-09-05 08:23

> Jeg bruger dvaletilstand. Det speeder både start og nedlukning
> gevaldigt op.

Hvordan er strømforbruget så, i forhold til en slukket computer ?.

Mvh
Jakob

Fra : MN

Dato : 03-09-05 08:25

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> wrote in message

> Hvordan er strømforbruget så, i forhold til en slukket computer ?.

Det samme. Den lægger indholdet af ram på harddisk og slukker.
Og ved opstart læser den ram indholdet fra harddisk.

Mogens