MS Windows
briani 27239
Wallpaper i Xp Pro
Fra : Jp J

Dato : 02-09-05 16:17

Er der ikke noget om, at man kan sætte Xp til at skifte wallpaper hvergang
den starter op ?

Hvis man har f.eks 20 billeder i en mappe, og det første er sat som WP, så
vælger Xp selv no.2 næste gang den starter op.

Jeg ved godt at jeg kan lave et html dok, der kan køre det ( med eks.
refresh) men så vil det ligge i baggrunden som en kørende proces, og det
ønsker jeg ikke.

Findes den funktion ?

Jj

Fra : BorreBoy

Dato : 02-09-05 17:11

"Jp J" <ask.me@not_valid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved godt at jeg kan lave et html dok, der kan køre det ( med eks.
> refresh) men så vil det ligge i baggrunden som en kørende proces, og det

Jeg bruger et prg der hedder Wallmaster...

Fra : Viktor Andersen

Dato : 02-09-05 20:46

Ja eller Webshots.com

Viktor