MS Windows
briani 27239
Udtræk af MP3-tags
Fra : Lise

Dato : 01-09-05 14:49

Er der nogen, der kender til et program, der kan trække tags ud af taggede
MP3-filer, og gemme taggene i et struktureret format til import i et andet
program.

På forhånd tak
Lise

PS: Denne gruppe var den bedste, jeg kunne finde ...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-05 14:55

Den 01-09-05 15.49 skrev Lise følgende:
> Er der nogen, der kender til et program, der kan trække tags ud af taggede
> MP3-filer, og gemme taggene i et struktureret format til import i et andet
> program.

TagScanner:
http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Lise

Dato : 01-09-05 16:43

> TagScanner:
> http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm