Vis nummer ved MSN på Gigaset3075
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-06-01 11:08

Hejsa...

Så fik jeg endelig et par ekstra MSN. Jeg har installeret dem, og opkaldene
ryger fint igennem

Men jeg får kun præsenteret nummeret når jeg ringer ind til mit
hovednummer....de andre skriver den bare "ukendt" ved....det er forhåbentlig
ikke en begrænsning, men hvordan får jeg den til at vise nummer i alle
tilfælde?

Mange hilsner,

/Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-06-01 11:41

"Kasper Carøe Olsen" <kco@vu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forhåbentlig
> ikke en begrænsning, men hvordan får jeg den til at vise nummer i alle

Vis-Nummer skal aktiveres på undernumrene. Ring til kundeservice.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-06-01 11:58

:) - jeg vidste der ikke gik mere end en halv times tid :)

Tusind tak for hjælpen - det er jo selvindlysende, havde bare trykket mig
blind i håndsættets menuer :)

Mvh,

/Kasper

Fra : JH

Dato : 06-06-01 12:25

> Vis-Nummer skal aktiveres på undernumrene. Ring til kundeservice.

Er servicen gratis på de ekstra MSM hvis man allerede har det på sit
hovednummer ??

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-06-01 12:47

Hej igen....

Det virkede bestemt ikke sådan da jeg talte med TDK's kundeservice....

Et tillægsspørgsmål: Nu har jeg installeret mine håndsæt så det passer med
de tildelte MSN. Men jeg kan ikke lige se, hvordan jeg router således at det
er min telesvarer INT91 der modtager ubesvarede opkald på MSN1 og INT92 der
modtager opkald fra MSN2?

Kan jeg få endnu et hint?

Mange hilsner,

/Kasper

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-06-01 12:59

Ja, OK - nogle gange skal man tænke før man skriver ;) Det er selvfølgelig
klaret uden problemer! ;)

Mange hilsner,

/Kasper

Fra : JH

Dato : 06-06-01 13:06

> Det virkede bestemt ikke sådan da jeg talte med TDK's kundeservice....

Det anede mig ;)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-06-01 14:17

"JH" <newsfilter2@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er servicen gratis på de ekstra MSM hvis man allerede har det på sit
> hovednummer ??

Det mener jeg den er for Vis-nummer, men jeg har ikke checket og lad være
med at regne med mig mht abonnementsmæssige spørgsmål

Fra : JR-J

Dato : 12-06-01 20:36

Hej Kasper

Hvad betyder MSN egentlig i denne sammenhæng.
Har fået en brugt ISDN telefon som spørger efter et MSN nummer.
Håber du kan bringe et svar - i så fald tak.

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 15-06-01 06:18

Hejsa...

MSN er de numre du er tildelt af dit telefonselskab. Ved TeleDanmark har du
gratis ét ekstra MSN - altså du kan oprette et gratis nummer som sendes til
din eksisterende forbindelse. Den kal så oprettes i de apparater du gerne
vil have til at modtage opkald på det nye nummer. Jeg har f.eks. fax- og
firma- og privat-nummer ind på min ene ISDN-forbindelse.

Håber det klarlagde det lidt, ellers spørger du bare igen!

/Kasper