MS Windows
briani 27239
Skrivebeskyttelsesproblem - opsumering og ~
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 07:53

>For at opsumere så var der tale om et problem der blev beskrevet i DC++'s
>FAQ som et skrivebeskyttelsesproblem.
>
>Jeg fik nemlig en fejl hver gang jeg downloadede med DC++ hvor den skrev
>"Could not open target file: filen
>eller mappen ikke kunne oprettes" og ifølge FAQ var det på grund af
>skrivebeskyttelsen.

Dette er dog ikke helt rigtigt, det er nemlig på grund af at FileLists
mappen under C:\programmer\DC++\ er skrivebeskyttet og korupt. Dette bliver
så af en ukendt grund ikke fundet når man kører chkdsk.

Løsning: Hvis man fjerner FileLists indefra dc++ og derefter sletter
FileLists mappen fra C:\programmer\DC++\ og laver en ny mappe med samme
navn, så vil fejlen forsvinde.

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland