MS Windows
briani 27239
Outlook Express - åbner ikke browser
Fra : Ole, Næstved

Dato : 31-08-05 17:34

Outlook vil ikke længere åbne min browser, når jeg klikker på et link. På
bundlinien viser outlook stadig adressen på linket, men der sker intet når
jeg dobb. klikker. Jeg bruger Firefox som standardbrowser og har gjort det
længe. Eneste forandring jeg kan komme i tanker om er, at jeg har opgraderet
til nyeste vers. af Mozilla Firefox. Har prøvet alle for mig kendte veje i
menuerne, men intet har hjulpet.
Hjælp - hjælp

Venlig hilsen

Ole

Fra : Coach [4130]

Dato : 31-08-05 19:59

"Ole, Næstved" <mimy@tdcadsl.dk.> skrev i en meddelelse
> [...]
> opgraderet til nyeste vers. af Mozilla Firefox. Har prøvet alle for mig
> kendte veje i menuerne, men intet har hjulpet.

Har været ude for lign. problem.
Jeg havde dog også et andet problem.
Kunne ikke gemme .jpg filer....kun som .bmp.

Jeg tømte "Temporary Internet Files". Det løste problemerne.
Der var simpelthen fyldt op.

mvh
Bri@n

Fra : Ole, Næstved

Dato : 31-08-05 20:15

Der stod desværre kun 32.3 Kb i den mappe, så det hjalp ikke.

mvh. Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-08-05 21:39

Den 31-08-05 18.34 skrev Ole, Næstved følgende:

> [...]
> jeg dobb. klikker. Jeg bruger Firefox som standardbrowser og har gjort det

Prøv at tjekke, om Firefox stadig står som din standardbrowser.
Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder => Brugerdefineret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af

Fra : ///M

Dato : 01-09-05 09:41

Ole, Næstved wrote:
> men der
> sker intet når jeg dobb. klikker.

Du skal faktisk kun klikke én gang...

///M

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 01-09-05 12:30

Ole, Næstved skrev:
> [...]
> komme i tanker om er, at jeg har opgraderet til nyeste vers. af
> Mozilla Firefox. Har prøvet alle for mig kendte veje i menuerne, men

På et tidspunkt ville min heller ikke gøre dette. Jeg skulle fjerne
fluebenet ved i OE ved
funktioner - sikkerhed - bloker billeder og and.......
Mit problem var godt nok pga. OE-QuoteFix, men det kan være at det også
fikser det for dig.

Alternativt kunne du prøve at sprøge i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express eller i
news:dk.edb.internet.software.browser der kan du finde en masse kloge
hoveder.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ole, Næstved

Dato : 01-09-05 19:32

Tak til alle
Mit problem blev løst ved svaret fra Kim