Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Coolpix 880 med filnavn som dato?
Fra : Jan Martin Grindheim

Dato : 06-06-01 11:03

Har Nikon Coolpix 880 muligheter for å bruke filnavn som dato, på
bildefilene, slik
som Olumpus?

Kan ein ta panoramabilde med Nikon Coolpix 880.( 360 grades bilde )?

Slik som Canon IXUS kan direkte på kamraet.
Eg savner disse funksjonen på min Nikon Coolpix 880, sim eg berre har hatt
ca. 14 dager.

MVH. Jan Martin Grindheim
--
jgrindhe@REMOVEc2i.net
(fjern ordet "REMOVE" for å få en

<URL:http://home.c2i.net/jan.martin.grindheim/>

Fra : Bubbles

Dato : 12-06-01 11:23

"Jan Martin Grindheim" <grindheimREMOVE@sensewave.com> wrote in message
> [...]
>
> Slik som Canon IXUS kan direkte på kamraet.
> Eg savner disse funksjonen på min Nikon Coolpix 880, sim eg berre har hatt

Når det gjelder panoramabilder, finnes det programvare på nettet som lar deg
"sy sammen" bilder til 360 grader. Du finner sikkert gode tips og
programvare på dette søket jeg gjorde:
http://www.google.com/search?q=panorama+make+download

Altså www.google.com og søke på ordene: panorama make download

Marianne