MS Windows
briani 27239
Virtuelle drev (alcohol 120%)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-08-05 15:00

Undskyld hvis ot, men jeg har søgt på en mere passende gruppe, men ingen
synes at handle specifikt om dette problem...

Jeg har opgraderet til en nyere version af Alcohol 120%, men det gamle
virtuelle drev dukker op hele tiden, osse selvom jeg fjerner det i
enhedshåndtering - så når jeg mounter noget i det nye har jeg 2 drev med den
mountede fil... både h: og i:

det nye drev hedder scsiaxv og det gamle hedder axv og det kan jeg ikke få
væk... det gør ingenting andet end at irritere mig..

kan nogen hjælpe?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 16:57

> [...]
>
> det nye drev hedder scsiaxv og det gamle hedder axv og det kan jeg ikke få
> væk... det gør ingenting andet end at irritere mig..

Er der ikke en funktion i programmet hvor du kan disable det?

Jeg havde nøjagtigt samme problem i DEAMON, og efter at have prøvet
alverdens ting viste det sig heldigvis det kunne slås fra i en af
programmenuerne

mvh. Finn.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-08-05 18:00

> [...]
>
> Jeg havde nøjagtigt samme problem i DEAMON, og efter at have prøvet
> alverdens ting viste det sig heldigvis det kunne slås fra i en af

Jeg kan vælge hvor mange virtuelle drev jeg vil have og har valgt 1, men
alligevel er de der begge 2... jeg har netop rodet med det længe og fjernet
det i registreringen osv og det resulterede i at min pc næsten gik ned...
pludeslig crashede den op til flere gange - endelig fik jeg af og
geninstalleret og nu virker det hele fint igen... med begge virtuelle drev,
så indtil videre lader jeg det være.
Jeg aner ikke hvorfor det er der - jeg er sikker på det er det fra den gamle
version af alcohol.
Jeg prøvede at ville geninst. den gamle version, men uanset hvor meget jeg
afinst. og ryddede op efter den nye version fik jeg fejl ved inst. af den
gamle... så jeg droppede det (kunne jo være at inst. og afinst. af den gamle
løste problemet).

Fra : Per Riber

Dato : 28-08-05 19:26

Sun, 28 Aug 2005 17:57:04 +0200 skrev "Finn Holbek"
<fholbek"stavsnabela"tdcadsl.dk>:

>Jeg havde nøjagtigt samme problem i DEAMON, og efter at have prøvet
>alverdens ting viste det sig heldigvis det kunne slås fra i en af
>programmenuerne

Du har åbenbart brugt både Daemon og Alcohol 120%. Jeg har
pt. Daemon installeret og har egentlig ingen problemer med
den, men der er måske noget, jeg har overset

Vil du ikke være venlig at give mig et par linjer om fordele
og ulemper ved disse to produkter..?

mvh Per