Perles nye hjem!
Fra : Rie Refslund

Dato : 06-06-01 11:04

Først tak til alle som har fulgt Perles liv med stor interesse!
Og tak til alle de som har tilbudt forskellige former for løsninger til
hende!

Perle har fået et nyt hjem, som ovenikøbet ligger i udkanten af byen vi bor
i.
Vi har fået lov at komme og besøge hende og det varmer enormt om ens hjerte
at både kan komme til at se hende og se at hun trives!
Vi er klar over at der i starten....de første par uger/måneder kræver en
tilvænningsperiode, så hun ved at det er der hun nu hører hjemme.
Men Perle er meget social og er familien god ved hende vil hun hurtigt falde
til.
Hun bliver nu passet hos vore venner som har en af hendes hvalpe, Hr.Jensen,
til den nye famile vender hjem fra deres sommerferie.
Vi er som sagt enormt glade for at have fundet et hjem til hende og vi har
fået mange kontakter.
Endnu engang tak til alle som har hjulpet os igennem denne periode.

Mvh.
Rie Refslund og Perle

Fra : Kis & Paul

Dato : 07-06-01 04:45

> Perle har fået et nyt hjem, som ovenikøbet ligger i udkanten af byen vi
bor
> i.
Sikken dejlig nyhed...
Så kan I og børnene måske holde kontakten med Perle.
Held og lykke.
Kirsten

Fra : Kisser Nielsen

Dato : 07-06-01 09:38

Hej igen!

Herligt at I fandt et sted så tæt på, hvor I bor, så I ved selvsyn kan
konstatere, om det fungerer!!

Jeg vil lige benytte lejligheden til at besvare de mails jeg fik, da jeg
reagerede på jeres efterlysning vedr. nyt hjem til Perle:

1. Til Pouline vil jeg da sige tak for tilbudet om at "købe" Dobas. Jeg må
dog takke nej, da så stor en hund ikke harmonerer med Tikki, som jo har
hofteledsdysplasi og derfor ikke kan klare at tumle med større hunde.

2. Til R. Ilsøe som spurgte, hvad det koster at få lagt guld ind? Vi gav ca
2.500 kr. for selve guldet, dertil kom så røntgentbilleder, bedøvelse,
blodprøver m.m. Så regningen lød på ca. 3.800. Hun blev samtidigt
vaccineret, og som jeg skrev sidst, vil jeg til næste vaccination (omkring
25. juli) ofre penge på nye billeder, så vi kan se, hvordan hofterne ser ud
nu. Med hensyn til hvor meget der blev lagt ind? Aner det ikke. Det eneste
jeg ved er, at det blev lagt ind i begge hofter.

Held og lykke til Perle fra Kisser - Frederikshavn.