MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows xp
Fra : Jørgen B

Dato : 27-08-05 16:11

Jeg har en bærbar pc med Windows xp, og med port til tv-output,
s-videokabel.
kan ikke få det til at virke, skal man gå ind i en eller anden opsætning ?

Jørgen

Fra : hansen

Dato : 27-08-05 18:40

"Jørgen B" <oz3jbp@privat.dkx> skrev i en meddelelse
> Jeg har en bærbar pc med Windows xp, og med port til tv-output,
> s-videokabel.
> kan ikke få det til at virke, skal man gå ind i en eller anden opsætning ?

Ja.

Fra : Jørgen B

Dato : 28-08-05 06:36

Et spørgsmål mere,

ang. systemgendannelse,
kan man og hvordan slette man de mange Systemgendannelser
som man ikke skal bruge mere.

Jøren

Fra : Ole C

Dato : 28-08-05 08:49

Jørgen B skrev blandt andet:

> ang. systemgendannelse,
> kan man og hvordan slette man de mange Systemgendannelser
> som man ikke skal bruge mere.

Foretages under "Diskoprydning".
--
vh