MS Windows
briani 27239
Opdatere Windows XP dk
Fra : J. Jensen

Dato : 26-08-05 10:03

Jeg har hørt om at man kan hente opdateringer til Windows XP DK med SP2,
sådan at man får opdateringerne til at ligge i en mappe, og dermed kan
opdatere
flere computere med den samme downloadning.
Er der en af jeg, der kender link til denne download.
På forhånd TAK.

J. Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-08-05 10:48

"J. Jensen" <nyhedha( 66 Fjern)@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdatere
> flere computere med den samme downloadning.
> Er der en af jeg, der kender link til denne download.

Windows Update-katalog:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/

--
Peter J

Fra : Rander

Dato : 26-08-05 16:26

Fri, 26 Aug 2005 11:48:06 +0200 brugte Peter Jensen 16 linier på at
fortælle dette til dk.edb.system.ms-windows:

>Windows Update-katalog:
>http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/

Thank you for your interest in obtaining updates from our site.

To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or
later.

Og det er i IE6 - flot, MS... :-/

http://rander.dk (temporarily down!)

Man må respektere sit medmenneskes religion, men kun ligesom vi respekterer
hans teori om, at hans kone er smuk og at hans børn er kvikke. (H.L. Mencken)

Fra : Fjollefrans

Dato : 27-08-05 00:28

..ms-windows:

> Thank you for your interest in obtaining updates from our site.
>
> To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or
> later.
>

> Og det er i IE6 - flot, MS... :-/

Inden du sviner MS til skal du lige tænke over hvordan det hele ville ha'
været i 'NIX- !

- FF

Fra : Rander

Dato : 27-08-05 13:45

Sat, 27 Aug 2005 01:27:49 +0200 brugte Fjollefrans 20 linier på at fortælle
dette til dk.edb.system.ms-windows:

>Inden du sviner MS til skal du lige tænke over hvordan det hele ville ha'
>været i 'NIX- !

Det gør jeg også - og det ville det bare ahve fungeret...

http://rander.dk (temporarily down!)

Vise mænd lærer mere af tåber, end tåber lærer af vise mænd. (Marcus Cato)

Fra : Madsen

Dato : 26-08-05 11:48

J. Jensen wrote:
> [...]
> dermed kan opdatere
> flere computere med den samme downloadning.
> Er der en af jeg, der kender link til denne download.

Det er denne du søger:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A

Når den er installeret se efter hvad der er kommet af andre opdateringer
siden SP2 (nogle af dem står nederst på siden) der efter kan du køre en
Windows update så du også får de sidst opdateringer med.
--
Hilsen Madsen

Fra : J. Jensen

Dato : 26-08-05 14:49

> [...]
> opdatere
> flere computere med den samme downloadning.
> Er der en af jeg, der kender link til denne download.

Undskyld jeg svarer mig selv.

Jeg har fundet en metode , som jeg syntes er mere overskuelig.
Jeg finder en PC som er fuldt opdateret.
Går ind og ser under installerede programmer, hvilke opdateringer der står,
Søger i Google hvert enkelt opdatering på nummer .
Nu sørger jeg for at opdateringen er på det rigtige sprog.
Så kan hvert enkelt fil downloades og gemmes .

J. Jensen

Fra : Klaus H

Dato : 26-08-05 21:20

> [...]
> opdatere
> flere computere med den samme downloadning.
> Er der en af jeg, der kender link til denne download.

Eller bestille en gratis opdaterings-cd fra Microsoft.

Klaus H

Fra : jda^fx

Dato : 26-08-05 22:36

On Fri, 26 Aug 2005 11:02:40 +0200, J. Jensen wrote:

> [...]
> opdatere
> flere computere med den samme downloadning.
> Er der en af jeg, der kender link til denne download.

Yep. Det hedder Windows Server Update Services eller bare wsus
http://www.microsoft.com/windowsserversystem/updateservices/downloads/WSUS.mspx

--
Jakob