MS Windows
briani 27239
NT4 sp4 DK - opdater
Fra : Sjak

Dato : 26-08-05 09:58

Hej alle
Jeg har geninstaleret ovennævnte i et par ældre OEM maskiner og skulle gerne
have dem op at køre igen, men de skal først opdateres til sp6, og det det
har jeg en del problemer med.

Er der nogen der har erfaring med hvordan man får "hul" på dette.

Mvh
Søren

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 26-08-05 12:02

"Sjak" <sjakobsen@hotmailFJERN.com> wrote in message
> [...]
> gerne
> have dem op at køre igen, men de skal først opdateres til sp6, og det

Du skriver ikke hvilke problemer du har.
Det eneste problem jeg selv har haft med SP6 er at den ikke kan
installeres hvis der allerede er installeret en ny IE med stærk
kryptering.
http://kortlink.dk/z9w

/klaus

Fra : Sjak

Dato : 26-08-05 12:33

"Klaus Jorgensen" <kj@no.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det eneste problem jeg selv har haft med SP6 er at den ikke kan
> installeres hvis der allerede er installeret en ny IE med stærk

Det der er, er at OE 4.0 er installeret og jeg tror dermed at det er derfor
at WindowsUpdate ikke kan køre (mangler sikkert VM) OE 4.0 kan ikke
opdateres til 6.0 uden NT sp6.
Når jeg kører på Internette får jeg script fejl hele tiden
Jeg vil tro at det er noget med at opdater til NT4.0 sp5 og derefter til
6.0, men jeg syntes at de steder som jeg kan downloade disse SP, da kan jeg
ikke finde en DK version, og dette kræver NT jo, hvis jeg prøver med en
engelsk version.

Mvh
Søren

Fra : John

Dato : 26-08-05 12:25

"Sjak" skrev i en meddelelse

> Jeg har geninstaleret ovennævnte i et par ældre OEM maskiner og skulle
> gerne
> have dem op at køre igen, men de skal først opdateres til sp6

Siden her kan måske være en hjælp:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : sjak

Dato : 27-08-05 10:14

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Siden her kan måske være en hjælp:
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
>
> Mvh John

Dette var lige de forløsende ord, tak for hjælpen, begge to.

Søren Jakobsen