MS Windows
briani 27239
Q: "låste" internet-indstillinger
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 24-08-05 12:51

Jeg er løbet ind i et problem med en hjemmeside, der kræver pop-up
vindues-adgang.
Efter lang tids søgen har jeg fundet ud af, hvad problemet er. Hver gang
jeg - i internetindstillinger under sikkerhed - slår blokering af pop-op
vinduer fra, hopper indstillingerne blot tilbage til udgangspunktet med
pop-opvinduer slået til.
Jeg får også en advarsel om at det er en rigtig dårlig idé, men det skal
programmet da ikke bestemme!

Hvordan får jeg åbnet op for indstillingerne igen?

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Bliv donor: http://www.sundhed.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 14:22

Kan det ikke tænkes at du har andet kørende som blokerer. Spywareguard,
spywareblaster eller andet?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland