MS Windows
briani 27239
Mangler stadig Statuslinje i mapper - Den ~
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-05 18:35

Det er sket efter jeg opdaterede til SP2. Når jeg åbner en mappe så mangler
statuslinjen. Går jeg så op i vis og slår den til så er den der lige indtil
jeg lukker mappen. Åbner jeg mappen så er den væk igen. Jeg har været inde i
mappeindstillinger og vælge "brug på alle mapper", men det hjælper heller
ikke.

Er der ikke et sted i Reg db hvor man kan ændre værdien? Isåfald hvor og
hvad skal værdien hedde?

Jeg har kigge div. Tweak programmer igennem og afprøvet nogle, men ingen har
et fix til dette.

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 17:24

"Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad skal værdien hedde?
>
> Jeg har kigge div. Tweak programmer igennem og afprøvet nogle, men ingen

Er der andre der har oplevet lignende?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland