MS Windows
briani 27239
Spørgmål ang. win-xp
Fra : Thomas

Dato : 17-08-05 15:42

Hej jeg har lige et lille spørgsmål ang. Win-Xp

Jeg har haft besøg af udlændinge, der lånte min computer, og som havde
logget på Messenger.

Hvis computeren går i standby, og jeg skal logge på med min adgangskode, kan
jeg se at der står at der er 3 ulæste meddelelser, ikke til min, men til den
andens hotmail adresse.

Jeg har slettet logonnavne inde fra Messenger, og set at der ikke er
oprettet konti inde i mit postprogram, men det hjælper ikke.

Hvordan får man denne meddelelse til at forsvinde?

Hilsen Thomas

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 17-08-05 16:54

Thomas skrev:
> [...]
> oprettet konti inde i mit postprogram, men det hjælper ikke.
>
> Hvordan får man denne meddelelse til at forsvinde?

Du kan gøre det med TweakUI[1] som er et lille gratis program fra Mircosoft.
Under 'Repair' findes 'Repair unread mail count'.

[1] http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Thomas

Dato : 17-08-05 18:06

Tak for det.