MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Deaktivere lyd fra bestemte programmer/vin~
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 13:51

Findes der en utility eller lignende til at deaktivere lyden fra bestemte programmer/vinduer?

Det er vanvittigt irrtiterende at have WinAmp spillende og s† er der pludselig en eller anden idiotisk shockwave/java/whatever reklame der brager ud far IE.
Ville v‘re rart hvis man kunne deaktivere lyden for IE alene uden at mute hele systemet.

Nogen der kender til noget i den stil?

Fra : ///M

Dato : 15-08-05 14:20

Torben wrote:
> [...]
> pludselig en eller anden idiotisk shockwave/java/whatever reklame der
> brager ud far IE. Ville v're rart hvis man kunne deaktivere lyden for

Jeg kender ikke til noget der kan gøre det softwaremæssigt, men har to
alternativer:

1. Brug et lydkort der kun understøtter en lydkilde - så når winamp bruger
kortet, vil andre programmer ikke kunne (det er dog mest kun gamle lydkort
der var så "usmarte")
2. Brug to lydkort - sæt winamp op til det ene og windows til det andet - så
kan du mute dit windows-lyd uden at miste winamp-lyden - eller blot regulere
lydstyrken individuelt.

///M

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 15-08-05 14:29

On 15 Aug 2005 12:50:55 GMT, "Torben" wrote:

> [...]
>Ville v‘re rart hvis man kunne deaktivere lyden for IE alene uden at mute hele systemet.

Jeg ved ikke om det virker som du ønsker, men Internet Explorer har en
option "play sounds" her.
--
Svend Olaf

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-08-05 14:49

<Torben> skrev

> [...]
ud far IE.
> Ville v're rart hvis man kunne deaktivere lyden for IE alene uden at mute

Start IE vælg indstillinger>avanceret og rul ned til "multimedier". Der kan
du slå lyd på websider fra m.m.

Claus