MS Windows
briani 27239
tekstfarve
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-05 22:19

Et ret enkelt spørgsmål:
Hvordan ændre jeg farven på teksterne under ikonerne på skrivebordet?

Mvh. Bo

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-08-05 22:27

On Fri, 12 Aug 2005 23:19:01 +0200, "Bo Jørgensen" <bo_snabela_pc.dk>
wrote:

>Et ret enkelt spørgsmål:
>Hvordan ændre jeg farven på teksterne under ikonerne på skrivebordet?

Jeg tror ikke du kan ændre den, den bliver sat automatisk alt efter
hvilken baggrundsfarve dit skrivebord har. Hvis du vælger sort
baggrund bliver teksten hvid, og sort hvis du vælger hvid baggrund.

Fra : Pico

Dato : 13-08-05 00:10

Bo Jørgensen wrote:
> Et ret enkelt spørgsmål:
> Hvordan ændre jeg farven på teksterne under ikonerne på skrivebordet?

Det kan du gøre med Trans Text.
http://www.freedownloadscenter.com/Shell_and_Desktop/Misc__Desktop_Management_Tools/TransText.html
Pico