MS Windows
briani 27239
WinAmp minimeres når jeg vælger Show
Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-08-05 21:24

I mangel af bedre gruppe forsøger jeg mig lige her.

Jeg har netop reinstalleret min WindowsXP og lagt WinAmp 5.094 på.
Problemet er nu at når jeg højreklikker på processlinien og vælger "Show
the desktop" så minimeres WinAmp også.
Det gjorde den ikke før i tiden, hvis Always on top var slået til.

Når den så er minimeret kan jeg klikke på den nede i trayet og så dukker
den op igen, indtil jeg klikker på skrivebordet. Så forsvinder den igen.
Eneste måde jeg kan få den til at blive fremme er ved at vælge "folde
Winamp ud". Altså klikke på den midterste knap i højre hjørne, den der
normalt hedder Gendan.

Nogen der ved hvad det er for et flueben jeg skal ind og sætte? Synes
sgu ikke jeg kan finde det igen