MS Windows
briani 27239
http://www.microsoft.com/technet/security/~
Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-08-05 23:33

Min XP fejlede mht. at update
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS05-038.mspx

- men hvor finder jeg filen så jeg kan installere den manuelt....???

Fra : John

Dato : 10-08-05 01:31

"Karsten Jensen" skrev i en meddelelse

> Min XP fejlede mht. at update
> http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS05-038.mspx
>
> - men hvor finder jeg filen så jeg kan installere den manuelt....???

Jamen vil du det? Der stå jo, at det er en cumulative update, hvor de
enkelte elementer er udgivet tidligere. Lad trygt microsoftupdate afgøre,
hvad du evt mangler.

Belarc Advisor (gratis) kan evt også give dig nyttige oplysninger:
http://majorgeeks.com/download.php?det=1385

Mvh John

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-08-05 08:14

On Wed, 10 Aug 2005 02:30:46 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Jamen vil du det? Der stå jo, at det er en cumulative update, hvor de
>enkelte elementer er udgivet tidligere. Lad trygt microsoftupdate afgøre,
>hvad du evt mangler.

Der står bare i oversigten at installationen "has failed"... Så går da
ud fra den skal installeres....

>Belarc Advisor (gratis) kan evt også give dig nyttige oplysninger:
>http://majorgeeks.com/download.php?det=1385

kigger.....

Fra : John

Dato : 10-08-05 15:09

"Karsten Jensen" skrev i en meddelelse

> Der står bare i oversigten at installationen "has failed"...

Ok, kan skyldes virus, spy, eller en ikke-afsluttet installation, der kræver
genstart. Belarc viser eventuelle ødelagte patches, der kræver
gen-installation.

Måske en forklaring:

" De månedlige opdateringer leveres automatisk gennem Microsoft Update og
Windows Update, og kan også hentes manuelt gennem Download Center, hvor
softwarefirmaet dog i første omgang fik uploadet en korrupt version af
filerne."

Link: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23159

Havde ingen større problemer med update her. Download via microsoftupdate
gik dog 'i stå' i første, men lykkedes i andet forsøg.

Mvh John