MS Windows
briani 27239
Hvordan sletter man program som ikke vil s~
Fra : dk

Dato : 09-08-05 21:14

Jeg vil slette et program som ligger og generer i tilføj og fjern
programmer, men det lader sig ikke gøre! Hver gang jeg forsøger slette det,
vil den ganske enkelt bare logge på nettet. Er der andre steder jeg kan gå
ind og fjerne den slags og hvordan? Det skal siges at det godt må udpensles
da jeg ikke er nogen ørn til sådan noget på en pc.

Fra : Max

Dato : 09-08-05 21:24

Hej

> programmer, men det lader sig ikke gøre! Hver gang jeg forsøger slette
det,
> vil den ganske enkelt bare logge på nettet. Er der andre steder jeg kan gå

Mon ikke det vil gå på nettet for at hente afinstaleringsprogrammet ?

Mvh Max

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-08-05 22:49

Max wrote:

> Mon ikke det vil gå på nettet for at hente
> afinstaleringsprogrammet ?

Jo, hvilket tyder på det er spyware.
Jeg ville tjekke PCen med SpyBot og AdAware samt et antivirus
program.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Plonk

Dato : 10-08-05 17:58

"dk" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Jeg vil slette et program som ligger og generer i tilføj og fjern
programmer, men det lader sig ikke gøre! Hver gang jeg forsøger slette det,

Det gør man ikke, for så er det ikke et program der ikke vil slettes

Undskyld *S*

Fra : jama

Dato : 11-08-05 07:53

> [...]
udpensles
> da jeg ikke er nogen ørn til sådan noget på en pc.

Download "RegCleaner" eller gå ind i Reg basen skriv navnet på det
progr.,der ikke kan slettes og kør så find,det samme gøres med
RegCleaner,der findes på http://www.jv16.org/

mvh.jama

Fra : Roland Vogt

Dato : 11-08-05 09:26

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Download "RegCleaner" eller gå ind i Reg basen skriv navnet på det
> progr.,der ikke kan slettes og kør så find,det samme gøres med

regcleaner er et fantastisk program! - brug det

Fra : dk

Dato : 11-08-05 09:42

Tusinde tak for hjælpen!!