MS Windows
briani 27239
Word: Indrykning fra toppen forsvundet?
Fra : Morten

Dato : 09-08-05 20:41

Hej

Jeg har et problem i Word 2003:

Teksten starter helt fra toppen af papiret, i stedet for et rykke lidt ned
på siden som normalt...
Det mærkelige er at teksten er placeret det rigtige sted når man udskriver
det ...

Sådan ser word ud når det er startet og man skriver
http://img280.imageshack.us/img280/2824/word7xc.gif

Og sådan ser det ud hvis man trykker "Vis udskrift"
http://img280.imageshack.us/img280/206/word19ef.gif

Jeg har prøvet at geninstallere word, men uden det hjalp, så jeg tror måske
at problemet ligger i Windows og ikke i Word...

Jeg har også prøvet at se på indstillingerne i Word, men der er sat margen
på fra toppen, og jeg kan ikke rette det i søjlen i venstre side ved at
trække med musen...

Nogen der kan hjælpe?

(Ps, jeg ved godt at der er en gruppe til Word, men den er praktisk talt død
så det giver intet resultat)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-08-05 21:39

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på siden som normalt...
> Det mærkelige er at teksten er placeret det rigtige sted når man udskriver

Funktioner - Indstillinger - fanen Vis
Sæt flueben ved "Tomt område mellem sider (kun udskriftslayout)"

Kurt

Fra : Pico

Dato : 09-08-05 23:53

Kurt B. Andersen wrote:
> "Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner - Indstillinger - fanen Vis
> Sæt flueben ved "Tomt område mellem sider (kun udskriftslayout)"

Tak for det, den har jeg heller ikke kunne finde
Pico

Fra : Lars HT

Dato : 10-08-05 07:02

Klik 1 gang på mellemrummet mellem to sider!

Lars

Fra : Morten

Dato : 10-08-05 20:24

Mange tak til både Kurt og Lars - det var en ret så stor hjælp ...