MS Windows
briani 27239
Sprog i XP
Fra : Per Koch Jensen

Dato : 08-08-05 13:25

Hej NG

Er det muligt at ændre sprog i XP??

Jeg kører windows XP PRO, på en IBM Think Pad og ønsker at ændre sproget fra
Dansk til Engelsk.

mvh Per Koch Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-05 13:53

Per Koch Jensen skrev:

>Er det muligt at ændre sprog i XP?

Nej, kig i gruppen der er en anden tråd, startet i dag, om det
samme.

Subject: Kan man ændre en dansk Win XP pro til engelsk?
Første indlæg er
--
Knud

Fra : Per Koch Jensen

Dato : 08-08-05 13:55

Jeg så godt at der var et andet indlæg, men håbede på at der måske var nogle
som vidste noget nu. Derfor indrykkede jeg det igen.

Har siddet og læst det på microsoft hjemmeside, men må sige at det er meget
forvirende, også derfor valgte jeg at spørger igen.

mvh Per Koch Jensen

Fra : Esben

Dato : 08-08-05 14:29

"Per Koch Jensen" <stor@delt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er det muligt at ændre sprog i XP??
>
> Jeg kører windows XP PRO, på en IBM Think Pad og ønsker at ændre sproget
> fra Dansk til Engelsk.

Evt. ja, hvis du har adgang til en MUI pack. Men de fås vist kun som OEM
eller ved større licensaftaler.

--
Esben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-05 15:02

Esben skrev:

>Evt. ja, hvis du har adgang til en MUI pack. Men de fås vist kun som OEM
>eller ved større licensaftaler.

Og den kan ikke lave en dansk om til engelsk, kun omvendt.
--
Knud

Fra : Per Koch Jensen

Dato : 08-08-05 15:21

Hvad hvis man installere SP 2 på engelsk, kan det hjælpe noget???