MS Windows
briani 27239
Hvordan afinstallerer jeg driver til Game~
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 12:01

Hej

Jeg har en trådløs gamepad fra medion der både kan bruges til ps2 og pc. Jeg
bruger den nu oftest til PC. Efter at have formateret min computer glemte
jeg at trække gamepaden ud af usb porten og da jeg ville installere
gamepaden med de medfølgende drivere havde windows allerede installeret en
driver til den. Som følge heraf kan den ikke vibrere mere. Så jeg skal vel
afinstallere de drivere der ligger på computeren men hvor ligger de henne
på computeren og hvordan gør jeg?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-08-05 16:42

On Mon, 8 Aug 2005 13:01:01 +0200, "Rikke og Tomas Sørensen"
<svp(snabela)info.dk> wrote:

> [...]
>afinstallere de drivere der ligger på computeren men hvor ligger de henne

Det burde vel ikke være nødvendig at fjerne de gamle drivere. Kan du
ikke bare installere de nye over. Gå ind i device manager(*) højreklik
på din gamepad og vælg "Update Driver". Nu har jeg aldrig haft gamepad
eller joystick før, men jeg kan se der også er en "Game Controller"
setting i kontrolpanelet. Det kan være du også skal lave noget der,
det ved jeg ikke.

(*) Jeg bruger engelsk windows xp, sorry!