MS Windows
briani 27239
usb mass storage device
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 10:47

Har haft formateret pcen. Nu er det umuligt for mig at få usb mass
storage device ind på den igen. Er der en venlig person som kan
hjælpe, så jeg får mulighed til at få camcorderen til at virke med
pcen. Nick

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-08-05 14:07

nick skrev:

> [...]
> storage device ind på den igen. Er der en venlig person som kan
> hjælpe, så jeg får mulighed til at få camcorderen til at virke med

Det er stort set umuligt at svare på, når man ikke kender hverken PC
eller Windows-version. Har du prøvet bundkortproducentens hjemmeside?
De har ofte drivere liggende til de forskellige bundkort og styre-
systemer, eller det er måske et USB-indstikskort, du har installeret?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 17:14

Tak fordi du var venlig at svare mig. Jeg har ikke helt styr på
hvilket bundkort, men vil prøve at finde ud af det. Det er windows xp
home der er installeret. Pcen er en medion. Pentium 4, 3.40. Men igen,
tak fordi du svarede. Nick

Fra : Henning

Dato : 07-08-05 17:50

On Sun, 07 Aug 2005 18:14:27 +0200, nick <min> wrote:

>Tak fordi du var venlig at svare mig. Jeg har ikke helt styr på
>hvilket bundkort, men vil prøve at finde ud af det. Det er windows xp
>home der er installeret. Pcen er en medion. Pentium 4, 3.40. Men igen,

Medion leverer en række programmer med til deres pc, også drivere til
frontstikkene. Har du checket Medions hjemmeside?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 18:31

On Sun, 07 Aug 2005 18:49:44 +0200, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

>Medion leverer en række programmer med til deres pc, også drivere til
>frontstikkene. Har du checket Medions hjemmeside?
>

>Henning
>hsb(at)image.dk

I skal have tak begge to. Det hjalp mig så jeg kom videre, og nu
virker det, så tak. Nick